Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gothia hur har ni kontaktar dom?

Ja det är ett skit inkasso.Har också haft en skuld där, innan jag släppte det till Gothia så skulle jag betala 2000 kr när jag släppte det till Gothia så fick jag betala först 15000 och sedan 4000 kr i månaden! jag fick ihop pengar med andra lån men till slut gick det inte utan jag fick släppa det.....

Ja det är ett skit inkasso.Har också haft en skuld där, innan jag släppte det till Gothia så skulle jag betala 2000 kr när jag släppte det till Gothia så fick jag betala först 15000 och sedan 4000 kr i månaden! jag fick ihop pengar med andra lån men till slut gick det inte utan jag fick släppa det.....
Vilket bolag hade du skulden till? Och hur stor summa? Man måste verkligen börja tänka på vilka man lånar av så de inte har Gothia som inkasso. De verkar blivit helt ohumana

Har det gått att bestrida när det gått till tingsrätten och få en vettigare avbetalningsplan?

Jag hade nordax som lån , och det gick inte att förhandla nåt efter tingsrätten.

Sjukt att det kan skilja så på vem man får prata med. Ringer angående mitt risicum som förfallit med en summa på 24000. Förklarar läget att jag ligger risigt till de närmaste 6 månaderna innan övriga planer är slutbetalda. Den trevliga tjejen jag hade turen att få kontakt med säger då att det är inga problem att betala ett belopp som passar i 6 månader ( jag tog 500) så skulle vi stämma av vilket belopp jag kan höja till om ett halvår.

Känns som man skrapat fram en trissvinst efter allt man läst om gothia på sistone.

Sjukt att det kan skilja så på vem man får prata med. Ringer angående mitt risicum som förfallit med en summa på 24000. Förklarar läget att jag ligger risigt till de närmaste 6 månaderna innan övriga planer är slutbetalda. Den trevliga tjejen jag hade turen att få kontakt med säger då att det är inga problem att betala ett belopp som passar i 6 månader ( jag tog 500) så skulle vi stämma av vilket belopp jag kan höja till om ett halvår.

Känns som man skrapat fram en trissvinst efter allt man läst om gothia på sistone.
Ja det gäller verkligen vem man hamnar hos

Grattis till en förstående handläggare hos Gothia det har man inte läst om här på forumet på länge.:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp