Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gothia hur har ni kontaktar dom?

Skickade ett mejl till Gothia för att se hur medgörliga dom kunde tänkas va... Min skuld hos dem är ca 70.000. Dom vill ha 17.000 innan vi upprättar avbetalning och sen 6000kr/mån. Och dom tänkte inte frysa nån ränta. Haha dom är verkligen dumma i huvudet på riktigt! Jag skrev att dom kan gott vänta på sina pengar...

Hoppas dom avlider
Oj det var inte vettigt !!! jag hade att betala in 9000/mån och det hann rasera mycket innan jag lyckades få bort skiten
Jag skrev till deras klagomålsavdelning så jag fick sänkt till 9000 innan var det 11000/mån
Ett riktigt skitföretag ! !På deras hemsida står det: Vi lyssnar på dig och erbjuder en lösning som passar dig?????
Dags dom ändrar: Vi gör allt för att stjälpa dig

Dom kostade mig också otroligt mycket. Önskar dom inget annat än olycka.

Hoppas dom avlider

Dom kostade mig också otroligt mycket. Önskar dom inget annat än olycka.
Kan bara hålla med. De är hemska. Har haft ett rent hel.... med dem. De är mycket värre än avida inkasso där jag lyckats få 6 månader

Har varit i deras klor i 3,5 år men nu i oktober ska jag betala in det sista. Har betalat runt 2000 - 4000 kr varje månad tills de gick med på att sänka till 1700 kr men hotade med att om det tillkommer nya skulder så gäller inte överenskommelsen. De frös räntan efter ett tag också.

Som sagt återstår en enda betalning.....

Lider med er som krävs på så höga belopp varje månad!!!!!!

Visst ska man betala och man har en skuld, Men de kunde vara skäliga hur mycket .inte skicka en efter en ner djupare i träsket
Förstår inte logiken i som för mig , Släppte ett lån på ca: 45000 som jag var efter på och hade betalat in 1100/mån förstår att man måste ta ifatt del av skulden hos inkasso men från 1100 till 9000 /mån det är sannerligen ingen human höjning! Där går det över mitt förstånd varför så högt.
Men vill man vara stentuff och driva folk än värre ner i träsket , ja då förstår jag ju:oops:
Men är fri från dem i alla fall och inget av de andra inkasson jag haft att göra med har varit på detta vis.

Hej, vi har mottagit ditt mejl.
Mvh Jxxxx Pxxxx

Haha detta var svaret jag fick när jag sa dom gott kunde vänta på sina pengar.

Det är inte sannolikt att någon på Gothia bryr sig om ifall du betalar eller inte. De gör väl bara sitt jobb. Jag tror inte att den som sitter och svarar på mejlfrågor i en koncern med 70 000 anställda är särskilt personligt engagerad i verksamheten.

Det är inte sannolikt att någon på Gothia bryr sig om ifall du betalar eller inte. De gör väl bara sitt jobb. Jag tror inte att den som sitter och svarar på mejlfrågor i en koncern med 70 000 anställda är särskilt personligt engagerad i verksamheten.
Då kan de säga upp sina anställda och skicka ut slumpmässiga mejl om avbetalningsplaner med hiskeliga summor så slipper dom arbetskostnaden haha

Har ,man det jobb som man har där så är det väl inte så att man behöver bli så personligt involverad men det är ett jobb som ska skötas
Och som det står på deras sida: vi lyssnar på dig och erbjuder en lösning som passar dig!!!
Då står väl det bara för att det ska se bra ut ?
Då kan inte jag se att man gör sitt jobb. inte f-n har de lyssnat på mig iallafall

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp