Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gothia hur har ni kontaktar dom?

Har 2 skulder som gått till Gothia och undrar hur ni har tagit kontakt med dom? Har mailat om den ena skulden men inte fått något svar än!Kan man få baka ihop skulderna tro?

Fick svar nu, dom vill att jag ska betala 4000 kr i månaden i 6 månader!!!!Kunde ju inte betala innan då jag betalade 2000 kr i månaden

Tjata på dom. Ring helst! Det är lättare att säga nej till någon genom mejl.

Tjata på dom. Ring helst! Det är lättare att säga nej till någon genom mejl.
Jag fick svar igen från en kille att det är 4000 kr i månaden som gäller Har varit i kontakt med många inkassobolag men Gothia och Avida verkar vara värst Skrev som det va att jag inte hade råd med 4000 i månaden , hade 2000 kr i månaden innan och släppte det till inkasso för att jag inte klarade av det

Ja fy för dem de är inte roliga att ha att göra med , haft en riktig skitresa med deras inkasso

Skickade ett mejl till Gothia för att se hur medgörliga dom kunde tänkas va... Min skuld hos dem är ca 70.000. Dom vill ha 17.000 innan vi upprättar avbetalning och sen 6000kr/mån. Och dom tänkte inte frysa nån ränta. Haha dom är verkligen dumma i huvudet på riktigt! Jag skrev att dom kan gott vänta på sina pengar...

Oj det var inte vettigt !!! jag hade att betala in 9000/mån och det hann rasera mycket innan jag lyckades få bort skiten
Jag skrev till deras klagomålsavdelning så jag fick sänkt till 9000 innan var det 11000/mån
Ett riktigt skitföretag ! !På deras hemsida står det: Vi lyssnar på dig och erbjuder en lösning som passar dig?????
Dags dom ändrar: Vi gör allt för att stjälpa dig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp