Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Goodcash.se någon som testat?

Fick du pengar idag?

No, men jag ringde dom idag och fick svar att pengarna förts över på morgonen och att dom kommer finnas i morgon Torsdag på kontot runt lunchtid.

Så då har det tagit 2 dagar från godkänt autogiro tills utbetalning.

Återkommer i morgon igen..

Underbart! Jag blev också godkänd idag! Men man hinner väl inte få pengarna redan på fredag? Ska ha dem till ett bilbyte på måndag,

onödig uc

usch, ångrar min ansökan. En onödig uc, men detta pga att jag gick på deras devis om att dom tittar på framtida betalningsförmåga men så är inte fallet. Jag har idag en årslön på 365tusen men i uc står fjolårets 299tusen och 299tusen mot underskott av kapital 20tusen tyckte dom var för mycket. Hade 7 uc-förfrågningar och inga betalningsanmärkningar.

usch, ångrar min ansökan. En onödig uc, men detta pga att jag gick på deras devis om att dom tittar på framtida betalningsförmåga men så är inte fallet. Jag har idag en årslön på 365tusen men i uc står fjolårets 299tusen och 299tusen mot underskott av kapital 20tusen tyckte dom var för mycket. Hade 7 uc-förfrågningar och inga betalningsanmärkningar.

Oj det va konstigt, för jag har 240.000 inkomst och 25.000 underskott och 32uc men endå fick jag 20.000.

Va konstigt

Jag ansökte i fredags o fick genom min ansökan på 25 tkr. O i mitt tycke verkar jag ha sämre förutsättningar än dig? Inkomst 284 tkr, underskott av kapital ca 35 tkr och minst ett 20-tal förfrågningar?

lite frågor

ursäkta om jag frågar samma som någon annan men tycker att det är lite oklara svar i tråden

1. tar de en uc som syns i riktiga uc (upplysningscentralen) eller syns den bara som en förfrågan? Har minuc och där är det ju uppdelat i en övre del och en undre.. var hamnar denna?

2. görs allt via mail eller kommer något via posten?

3. vid autogiro dras det bara eller kommer det hem en avi ändå?

jag söker något som är absolut diskret utan minsta pappersspår... :/

Tack på förhand

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp