Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Goodcash.se någon som testat?

Nej.

Cashbuddy & Cash2You är JSM Kapital som är registrerat i Varberg med en ägare som heter Sven Mikael Jönsson, eller JSM Gruppen. Ett relativt nytt bolag JSM Kapital som registrerades sig som bolag 2005. Cash2You är dock äldre än så då de bedriver verksamheter med värdepapper också och gjort ett tag torts de är deras vinst marginaler rätt dålig. Går bättre för CashBuddy. Är dock rätt intressant att Cash2You har 2 anställda registrerade när man kan få prata med minst 5 olika, men det är ju en annan historia och den skall vi inte diskutera här. "Fas:3are" kanske? ;)

GoodCash är ett parallelföretag till Prioritet Finans men man kan säga att de är Prioritet Finans då de har samma Org.Nummer: 556201-4208, nåväl de är registrerade i Göteborg och har varit aktiva sedan -70 talet. Ägare är Nils Hjalte Harry Berg.

Isåfall är det Cash2You & Cashbuddy som är Goodcash då Prioritet finans fanns innan deras VD föddes typ. Så sluta sprid skit bara för de erbjuder samma tjänster.

Tro och att Gissa är till för dem som är i kyrkan, här snackar vi fakta snälla.

Sen att dem har liknande design beror kanske på att dem köpt designen från någon då den är rätt användarvänlig.

Nåväl - De är inte samma bolag och de samarbetar inte på något vis. Ni som påstår det vart har ni fått de ifrån?

Senast ändrad:
Jag har flertalet anmärkningar pga ett sämre förflutet. Har kommit ur det och försöker få bort småkrediter. Blev automatiskt nekad vilket var givet.
Efter manuell granskning kunde de inte godkänna mig trots att jag skickade in lönespecar för de tre senaste månaderna med en snittlön på 20.000 netto på dessa tre.
Det var tråkigt, man försöker och försöker få hjälp och samla ihop men är fast med extrema sms lån.
Ge mig en anledning till varför man inte bara ska ge upp och ta livet av sig. Jag orkar snart inte mer, jag försöker och försöker hitta lösningar. Räknar och planerar men man får aldrig hjälp på vägen vilket är så jobbigt.

En exitbag kommer närmre och närmre känner jag. :(

Jag fick 15.000kr idag. Men hittills ingen UC . Jag har Kivra. Vad kan det betyder

Sluta sprid skit.

Goodcash är Goodcash, det står Goodcash på insättningarna, det står Goodcash under minUC också. Isåfall har du sökt på Cash2You innan Zeroline.

Jag har inte en aning men jag har INTE fått en UC från Goodcash men en från Cash2you som jag vet att jag absolut inte sökt på!

Väldigt konstigt iallafall om det nu inte är samma....

När fick ni UC ?? Samma dag ? Eller lite senare. Jag sökte Onsdag kväll.Torsdag kl 13:00 fick jag godkänd och Fredag kl 12:00 fanns pengerna på mitt konto.
Men hittills ingen UC ! Egentligen får man en UC dagen efter med Kivra !

Hej!
Efter utbetalning, får man hem bekräftelse att lånet är utbetalt? jag fick det via mail, men undrar även om man får det via post?

Måste man signera med bank id?
Eller får man hem papper?
Ringer dom upp?

Har ni fått någon UC tagen, ni som skrev att ni ej fått?

Bena ut..

Kan någon svara på detta;

UC?
Någon identifiering utöver påskrivet avtal?
Telefonterror, dvs ringer upp?

Tacksam om någon har svaret på frågorna ovan!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp