Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Goodcash rapporterar till UC nu...

Santander kommer ha kvar mitt lån om jag kan visa att det är en felaktig anmärkning.. jävla prioritet finans. Riktiga dynghögar som inte svarar mig..

Jag förstår inte varför Santander skulle säga upp ditt lån om du får en anmärkning?
Brukar redan beviljade lån sägas upp om man för anmärkning för något annat lån?

Jag förstår inte varför Santander skulle säga upp ditt lån om du får en anmärkning?
Brukar redan beviljade lån sägas upp om man för anmärkning för något annat lån?
Nej detta låter väldigt konstigt, har fått såna förr i tiden men aldrig påverkat ngt annat jag har. Måste väl vara att Santander lånet inte har sköts heller och det var uppsägning på väg så då är möjligt att dem tog detta beslut? Känns omöjligt att Santander har fått betalningar som de ska och ändå säger upp..

Har du missat betalningar på ditt lån hos Santander?

Men somsagt det spelar ingen roll nu. Kan jag bara få dom att ta bort anmärkningen så är det lugnt. Har 8 dagar på mig.

Men somsagt det spelar ingen roll nu. Kan jag bara få dom att ta bort anmärkningen så är det lugnt. Har 8 dagar på mig.
om du har ett befintligt lån som du sköter så kan det ju inte sägas upp , vore totalt orimligt.

Efter en massa tjat på uc nu så tar deras utredningsavdelning tag i saken. Skönt!

Men grattis !!! Så glad att det gick vägen . Jag har också fått en missbrukad kredit mailade UC och bifogade uppsägningsbrevet som bevis ? Räckte det ?
Tack. Jag bifogade det + länken till konsumenternas om misskötsel och betalningsanmärkningar. Sen även ett mail från konsumenternas.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp