Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Goodcash rapporterar till UC nu...

Shit vad sjukt det låter.

?! Hur kan de säga upp ett befintligt lån?
Santander är ju ändå inte så hårda. Jag fick ett billån med anmärkning för ca 6 månaders sedan.
måste väl nästan vara kriminellt ? har följt sitt lån på santander , men inte lyckats följa det på goodcash ....då ska väl inte santander bry sig om det ??

Goodcash är nog inget att rekommendera någon. Jag mailade och fråga hur de kan börja rapportera till UC föregående vecka när det dök upp på UCn utan att fått något svar än. Otroligt fult gjort och är någonting jag kommer gå långt med för att få ett svar på

Det tycker man, om inte åtminstone avvakta tills Goodcash lämnar mer svar.
Ja verkligen. Ska ringa dom imon och förklara bättre. Skickade ett mail till moderbolaget prioritet finans med mitt ärende och alla uppgifter om hur fel detta har blivit. Hoppas dom gör något... annars får jag gå till rätten med detta.

Ja verkligen. Ska ringa dom imon och förklara bättre. Skickade ett mail till moderbolaget prioritet finans med mitt ärende och alla uppgifter om hur fel detta har blivit. Hoppas dom gör något... annars får jag gå till rätten med detta.
Skulle så gärna vilja släppa detta redan nu till inkasso för att kunna gå vidare med det också. Men med en anmärkning kvar som försvinner i juni så vågar jag inte riktigt. Men bort från UC skall dom och jag anser att du har rätt till fullo och konsumenternas håller med också. Helt klart en sak att gå vidare med för din del.

Åh vilka as!!! Vi tog samlingslån för att lösa en massa, eller sambon tog, efter mycket velande vad ska lösas eller inte kom jag fram till att Good cash fick vara kvar enbart för att det inte syns på UC! Och det lånet står på mig och meningen var att min UC skulle bli snygg till sommaren för att kunna samla det sista. Skit! Det var därför betyget gick upp!

Santander kommer ha kvar mitt lån om jag kan visa att det är en felaktig anmärkning.. jävla prioritet finans. Riktiga dynghögar som inte svarar mig..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp