Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Goodcash rapporterar till UC nu...

Mycket bra info Preben, jag har mailat dom. Inte om just detta men inte fått nå svar sedan i måndags. Håll oss gärna uppdaterade hur det får för dig!
Kul när man har rätt enligt lag o då svarar dom inte på varken mail eller telefon när jag försöker kontakta dom. Berättade läget för lendo och detta skulle dom kika på. Dom lät inte så glada över en samarbetspartner som inte följer riktlinjerna.

Kul när man har rätt enligt lag o då svarar dom inte på varken mail eller telefon när jag försöker kontakta dom. Berättade läget för lendo och detta skulle dom kika på. Dom lät inte så glada över en samarbetspartner som inte följer riktlinjerna.
står ju att man skall ta kontakt med upplysningsföretaget med. Har du kollat med Uc och hört vad de säger?

står ju att man skall ta kontakt med upplysningsföretaget med. Har du kollat med Uc och hört vad de säger?
Japp dom är underrättade. Dom hänvisar till banken som ska skicka in att dom gjort detta felaktigt. Så hoppas dom gör detta nu. Enbart banken som kan ta bort misskötslen.

Kommer säkert ta ett tag det här men jag vet att jag har rätt i det hela.

Japp dom är underrättade. Dom hänvisar till banken som ska skicka in att dom gjort detta felaktigt. Så hoppas dom gör detta nu. Enbart banken som kan ta bort misskötslen.

Kommer säkert ta ett tag det här men jag vet att jag har rätt i det hela.
Låter super! Skall också påtala detta för banken. Får se vem som får svar först helt enkelt. Säger till om jag hör nå

Fortfarande inget svar. Hur svårt ska de va att bara ta bort anmärkningen....:wicked:

Nu sade santander upp mitt lån pga av att uc hade gett dom infon av den misskötta krediten.

Wtf?!
Ett befintligt lån?
Japp skrev och frågade dom om mitt låneskydd idag så då sa dom att mitt lån redan är uppsagt där pga goodcash anmärkning. Förklarade då att den är felaktig och ska tas bort så hoppas dom har överseende med detta.

?! Hur kan de säga upp ett befintligt lån?
Santander är ju ändå inte så hårda. Jag fick ett billån med anmärkning för ca 6 månaders sedan.
Har dock inte fått något uppsägningsbrev ännu utan detta meddelade dom via internetbanken. Så hoppas goodcash tar bort den. Tydligen skickar uc ut till alla man har låm hos när man får en anmärkning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp