Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Goodcash dom måste göra en manuell kreditbedömning

Jag bifogade två lönespec när jag blev manuellt, jag är dessutom korttidspermiterad och min lönespecc ser ut som en mattebok men det var inga problem. Blev godkänd samma dag och hade pengarna på kontot dagen efter deras bekräftelse.

Jag bifogade två lönespec när jag blev manuellt, jag är dessutom korttidspermiterad och min lönespecc ser ut som en mattebok men det var inga problem. Blev godkänd samma dag och hade pengarna på kontot dagen efter deras bekräftelse.

Fan va skönt att höra , på deras mail lät det bara som att dom ville styrka inkomsten liksom :)

Fan va skönt att höra , på deras mail lät det bara som att dom ville styrka inkomsten liksom :)

Japp, det bör inte vara någon fara, detta var ursprungliga mailet jag fick.

"Vi har behandlat din låneansökan och kommit fram till att vi behöver ett intyg som styrker den lön du har angett, har du möjlighet att mejla in dina två-tre senaste lönespecifikationer?"

Efter det fick jag bekräftelsen.

"
Vi har nu godkänt er låneansökan och vi kommer att utbetala ditt lån.

Du kommer att erhålla pengarna om 1-2 bankdagar."

Vad hade ni för förutsättningar när ni blev beviljade?

35% UC, 183K inkomst, 2K underskott, kring 10ff om jag minns rätt. Fick 25K vilket var det jag sökte för, får se om de godkänner en höjning i Oktober då det gått fyra månader och man kan ansöka om höjning.

Hur lång tid tog bekräftelsen från du skickat in lönespec. Jag skickade kl 09 i morse .

35% UC, 183K inkomst, 2K underskott, kring 10ff om jag minns rätt. Fick 25K vilket var det jag sökte för, får se om de godkänner en höjning i Oktober då det gått fyra månader och man kan ansöka om höjning.

Oh fan. Jag har aldrig blivit beviljad hos dem. Fast jag haft olika förutsättningar. Som bäst 12% UC och 15 ff. Men alltid alltid avslag.

Tja.

Vart också sugen att testa hos dem men vågar inte få avslag och onödig kreditförfrågan. Ska köpa bil men behöver kontantinsats. Dock 1 anmärkning som försvinner i Januari 2021.

UC 26,3%

Inkomst
Överskott av tjänst 373 200 kr
Taxerad förvärvsinkomst 373 200 kr
Överskott av kapital 0 kr
Underskott av kapital 19 800 kr
Sammanr. netto e . avdrag före skatt 353 400 kr
Slutlig skatt 86 800 kr
Underskott av akt. näringsverksamhet 0 kr
Överskott av akt. näringsverksamhet 0 kr

Dock har jag ett samlingslån hos Nystart Finans på 390K och kanske lite många FF

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp