Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Goodcash dom måste göra en manuell kreditbedömning

Hej, tänkte kolla med er som har lån hos goodcash . Jag sökte i morse och fick beskedet att dom måste göra en manuell kreditbedömning . Sen har jag inte hört nått mer . Va tror ni, många som blivit avslag för sen ?

Hört nått mer ? Tog dem instantor oxå?

Nej jag har inte hört varken bu eller bä än . Tänkte skiva till dom om nån timme om jag inte hört nått mer . Nej ingen instanator än iaf. Någon som vet om dröjsmålet är positivt eller har nån Annan tanke?

Nej jag har inte hört varken bu eller bä än . Tänkte skiva till dom om nån timme om jag inte hört nått mer . Nej ingen instanator än iaf. Någon som vet om dröjsmålet är positivt eller har nån Annan tanke?
Jag tror att dem kollar med KF om du har nån ärende på gång hos dem.Det lutar åt positiv besked.

Jag tror att dem kollar med KF om du har nån ärende på gång hos dem.Det lutar åt positiv besked.

Tror du det?? :) inget än nämligen . Skulle ville ha besked i dag . Blir man beviljad lägre om det inte funkar med max och är det redan färdigt för utbetalning om det är okej. Hoppas du har svar?:)

Tror du det?? :) inget än nämligen . Skulle ville ha besked i dag . Blir man beviljad lägre om det inte funkar med max och är det redan färdigt för utbetalning om det är okej. Hoppas du har svar?:)
Dem skulle höra av sig redan om du skulle bli nekad.Dem är flexibla och ställer inte höga krav.Manuellt granskning oftast går ut på att kolla betalningsföreläggande hos KF.Kontakta dem via telefon om fråga om dem är färdiga eller vänta.

Hoppas du får det beviljat! Skulle jag vara dig skulle jag ha lite is i magen och vänta ut dem lite. Ibland tar det ju lite tid när företagen ska kolla upp hos KFM, eller när man måste komplettera och de ska gå igenom inskickade uppgifter med mera. Tycker du ska vänta tills början på nästa vecka. Lite otur att helgen är nu dock. Uppdatera gärna!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp