Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Glädjens dag

Idag är verkligen glädjens dag för mig!

Jag har dragit ett jävla släp av skulder och lån på 600k med dåliga räntor som gjort att jag trots relativt bra lön ej kunnat unna mig något men min mormor ringde mig imorse o sa åt mig att kolla min bank o när jag loggade in trodde jag inte mina ögon, där fanns 900 000kr insatta som en gåva (för tidigt arv) efter deras sommarstugeförsäljning, jag har nu ikväll betalat ALLT och jag undrar nu hur jag ska hålla mig borta från att hamna i samma sits igen?

Jag har dragit ett jävla släp av skulder och lån på 600k med dåliga räntor som gjort att jag trots relativt bra lön ej kunnat unna mig något men min mormor ringde mig imorse o sa åt mig att kolla min bank o när jag loggade in trodde jag inte mina ögon, där fanns 900 000kr insatta som en gåva (för tidigt arv) efter deras sommarstugeförsäljning, jag har nu ikväll betalat ALLT och jag undrar nu hur jag ska hålla mig borta från att hamna i samma sits igen?
Handla endast för pengar som du har.

Grattis! Inte många förunnat att vara med om ngt sådant.
Hur du ska hålla dig borta fr att hamna i skuldfällan igen? Ta aldrig mer lån och gör inte saker för lånade pengar! Bolån och billån är ok.
sumpa inte chansen. Har du bra lön som du säger så lev på lönen och börja spara.

Eller har du spelmissbruk?

Grattis!!!!

Grattis då blev där också pengar över antar jag.
Gå till en rådgivare i banken och få tips angående hur du ska investera i pengarna som blev över, köp inte något på kredit utan betala direkt.
Vet din mormor om att du var skuldsatt ?

Vilken dröm! För din mormors skull, ta vara på den här chansen!

Njut av skuldfri. Sätt pengarna på sparkonto alternstovt indexfonder..

Ta tag i problemet omgående varför du blev skuldsatt.

Hade jag fått så mycket pengar över efter att ha blivit skuldfri så hade jag satt in pengar på börsen. Sen skapat olika konton för sparande. Typ Buffert, målsparande, skojkonto.

Vette tusan om jag inte hade försökt vara tjänstledig någon månad och kanske rest bort ensam. Jag är dock ganska introvert.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp