Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

GF Money kreditkort från Visa – krav och ansökningsinfo

Ingen betalningsanmärkning, skuldsaldo eller aktiv skuld hos KFM (alltså typ betalningsföreläggande) godkännes. Så det kunde jag svara på nu, så ingen behöver fråga det sen.
Betalningsanmärkningar godkänns. Men gör det svårare. Men är inget automatiskt nekande. Så det är fel info av dig

Betalningsanmärkningar godkänns. Men gör det svårare. Men är inget automatiskt nekande. Så det är fel info av dig
Okej, jag tror jag kanske förväxlade med GF money kontokredit. För dom godkänner inte några betalningsanmärkningar iallafall. Vore då rimligt om dom inte godkände det hos deras kreditkort kan man tycka. Men det klart kanske lägre krav. Men jag kollade upp det och du har rätt.

Senast ändrad:
Okej, jag tror jag kanske förväxlade med GF money kontokredit. För dom godkänner inte några betalningsanmärkningar iallafall. Vore då rimligt om dom inte godkände det hos deras kreditkort kan man tycka. Men det klart kanske lägre krav. Men jag kollade upp det och du har rätt.
Screenshot_2025-11-07-05-49-29-860_com.android.chrome.jpg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp