Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

GF Money kreditkort från Visa – krav och ansökningsinfo

Känns mer som om GF har lagt på en mask på sin hemsida där de vill att man ska "tro" att det går att få ett Visa-kort, men själva syftet är endast att de vill att sina tidigare kunder ska slutbetala och avsluta sin kontokredit för att sedan neka.

Känns mer som om GF har lagt på en mask på sin hemsida där de vill att man ska "tro" att det går att få ett Visa-kort, men själva syftet är endast att de vill att sina tidigare kunder ska slutbetala och avsluta sin kontokredit för att sedan neka.
Definitivt något sånt när de nekar folk som kan få banklån på direkten. Skumt verkligen. Tur det bara är creditsafe iallafall så att inte folk drar på sig onödiga förfrågningar.

Står "medel' på creditsafe, 1st återkallat ärende hos kf samt 1st färsk misskött kredit. Ca 190.000 i underskott

Kan väl lägga upp en bild på välkomstmailen, eller det kunde jag inte för det går inte att ladda upp bilder.

190k är väl rekord för mig men det blir förhoppningsvis bättre då jag nydligen samlat i stort sett allt i mitt bolån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp