Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gemensamt lån vid skusan

Det överlåter jag till någon annan att svara på, men hela skuldsaneringen kan upphävas om du gynnar en enskild borgenär.
Okej, tack. Det kommer inte att komma fram.
Jag behöver bara veta exakt vilken information den andre parten får om mig. Allt annat har jag nog fått koll på nu. Tack för din hjälp.

Okej, tack. Det kommer inte att komma fram.
Jag behöver bara veta exakt vilken information den andre parten får om mig. Allt annat har jag nog fått koll på nu. Tack för din hjälp.
Räkna med att den får all info. Det bör den få eftersom den blir tvingad att betala efter dig. Lite osäker men rimligen borde lånet sägas upp vid skuldsanering.

Den ska ingå i skuldsaneringen! Har inte sagt något annat?
Men jag undrar vilken information medlåntagaren får. Det är min enda fråga. Undrar ingenting annat. Endast vilken information medlåntagaren får om mig, min privatekonomi, mitt övriga skuldsaldo osv.
Den andra personen kommer får all info om dig ! Alla lån osv ! Jag vet av egen erfarenhet! Den andre personen ska dessutom skriva på att den delgivits och om den godkänner du få sanering ! Den andre personen får samma papper som alla andra bolag ! All info !

Som Johan skriver så är det min erfarenhet också.

Den andra personen kommer får all info om dig ! Alla lån osv ! Jag vet av egen erfarenhet! Den andre personen ska dessutom skriva på att den delgivits och om den godkänner du få sanering ! Den andre personen får samma papper som alla andra bolag ! All info !
Tack snälla! Tycker det är så konstigt att hälften säger att ingen info ges och att dem har egen erfarenhet av det, och andra säger att all info ges.
Men då gör ja kanske bäst i att jobba häcken av mig istället och försöka deala med inkasso.

Tack för ditt svar

Tack snälla! Tycker det är så konstigt att hälften säger att ingen info ges och att dem har egen erfarenhet av det, och andra säger att all info ges.
Men då gör ja kanske bäst i att jobba häcken av mig istället och försöka deala med inkasso.

Tack för ditt svar
Man får ett tjockt kuvert hem :) precis med all info som den personen som sökt skuldsanering angett ! Även alla lån som finns o så ! Jag vet själv eftersom sambon var medlånetagare när jag fick sanering ! Personen får samma brev som företagen !

Man får ett tjockt kuvert hem :) precis med all info som den personen som sökt skuldsanering angett ! Även alla lån som finns o så ! Jag vet själv eftersom sambon var medlånetagare när jag fick sanering ! Personen får samma brev som företagen !
Herregud. Det är ju katastrof. Tack snälla. Då ska jag avvakta med att söka tills jag har löst den delen av lånet på egen hand.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp