- Meddelanden
- 579
- Mottagna reaktioner
- 206
- Poäng
- 407
Ska ta kontakt med Swedbank, där vi har våra huslån, och göra ett sista försök att få hjälp att samla lån och krediter i vårt huslån . Har ju för några månader sedan varit där men fått blankt nej, även om övervärde finns i huset. Nu är läget katastrof och jag försöker med allt jag kan för att inte gå under totalt. Vet ju med 99.99 % säkerhet att de även denna gång kommer att säga nej. Men just nu måste jag försöka med precis allting!
Så nu ber jag er alla: peppra mig med så mycket bra argument som möjligt som jag kan ge till bankmannen. Vad säger jag? Hur argumenterar jag för att de ska hjälpa oss, ge oss en chans att få ordning på livet? Tänkte ringa dom imorgon så vore mycket tacksam för alla tips jag kan få innan dess!
Så nu ber jag er alla: peppra mig med så mycket bra argument som möjligt som jag kan ge till bankmannen. Vad säger jag? Hur argumenterar jag för att de ska hjälpa oss, ge oss en chans att få ordning på livet? Tänkte ringa dom imorgon så vore mycket tacksam för alla tips jag kan få innan dess!
Ska fortsätta ringa runt idag och under veckan.