Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

ge mig alla tips ni kan!

Åhhh, blev uppring av samma bankman som jag träffade sist :( Det känns verkligen inget bra med henne alls! Har ett möte med henne igen på måndag men det känns som om jag lika gärna kan ställa in det.

Åhhh, blev uppring av samma bankman som jag träffade sist :( Det känns verkligen inget bra med henne alls! Har ett möte med henne igen på måndag men det känns som om jag lika gärna kan ställa in det.
Ställ inte in den, hon gick i alla fall med på att boka ett möte, alltid något. Hon sa ju inte direkt nej det är ingen idé! Men hade varit skönt att få ett möte innan helgen ju!

Ställ inte in den, hon gick i alla fall med på att boka ett möte, alltid något. Hon sa ju inte direkt nej det är ingen idé! Men hade varit skönt att få ett möte innan helgen ju!
Jo, du har rätt, Men hon var varken trevlig eller speciellt tillmötesgående i telefon. Känns mest som hon bokade ett möte för att få "tyst" på mig.

Hon kan dra!

Vet du, det är precis så jag känner. Bet ihop ändå och försökte vara så trevlig jag bara kunde. Javisst är det jag som satt oss i den här situationen och allt är mitt fel men det är vansinnigt tråkigt att bli behandlad som om man vore en bandit, smutsig på något vis. Kan tycka att även om jag har tagit väldigt okloka beslut så är man ändå värd att bli behandlad okej. Utan att höra. HEEEEEEEERRRREEEE GUUUUD! Vad har du gjort? Hur kan du ha såååå många förfrågningar? Åhhh herre gud, hur kan du ha lån till DOM räntorna? Åhhhh, herre gud hur kan du ha så många olika kreditgivare? Och hur kan du ha så mycket skulder? Det här är ju frågor som man ställer till sig själv precis hela tiden, tankar som mal runt i huvudet och äter upp en totalt. I telefon säger hon dessutom att hon tror att vi har kring 900000 kr i övervärde. Och jag bönar och ber om att de då kan hjälpa oss att samla lån och krediterna i bolånet. Men nej, det går förmodligen inte pga av kredithistoriken ser ut på UC.

Ursäkta rörigt inlägg men jag var tvungen att få ur mig lite frustration. Sitter på jobbet och bara tjuter, vågar inte gå ut från kontoret och gå hem med rädsla för att någon kollega ska se mig i det här skicket.

Och för övrigt fick jag bara mer ångest över att få veta att huset har ett så pass stort övervärde, kanske mer. Då är ju risken ännu större att kfm kommer att mäta ut det. Vad tar man sig till när det känns som om livet håller på att gå under? Så här ska livet inte va!

Finns ju bara ett svar att ge henne: För att du inte vill hjälpa till bitch!!!!! Eller "din" bank vill inte hjälpa till kärring!
Vi har övervärde i vår br på minst 2,5 mille och belåning under 50%. Har varit hos Swedbank 2 ggr utan resultat! Ville utöka bolånet med 100 000 kr men det gick inte!

Men jag har ändå ett litet hopp att hon kommer hjälpa er, det är löjligt annars, ni har två inkomster! Din man ska vara med eller hur? Eller är du själv som går till mötet? Bättre om ni är två.

Finns ju bara ett svar att ge henne: För att du inte vill hjälpa till bitch!!!!! Eller "din" bank vill inte hjälpa till kärring!
Vi har övervärde i vår br på minst 2,5 mille och belåning under 50%. Har varit hos Swedbank 2 ggr utan resultat! Ville utöka bolånet med 100 000 kr men det gick inte!

Men jag har ändå ett litet hopp att hon kommer hjälpa er, det är löjligt annars, ni har två inkomster! Din man ska vara med eller hur? Eller är du själv som går till mötet? Bättre om ni är två.

Så jävla galet det är! Sjukt att ni inte ens får låna 100000 med ett sådant övervarde i lägenheten!!!
Jag försöker vara så optimistisk jag bara kan men ska jag vara ärlig så tror jag att det är 0% chans. Ja, vi kommer att gå på mötet både min man och jag. Försökte förklara för henne på telefon att vi i grund och botten har mycket bra förutsättningar för att ha en god ekonomi. Var ärlig och sa att jag under en kort period har förstört vår ekonomi. Bad om att få chansen att komma på fötter. Herre gud, jag har bolån hos Swedbank sedan jag var 19 år, alltid skött det prickfritt! Jag har gjort ett hemskt misstag med att ta alla dessa skitlån men ska det vara totalt omöjligt att få hjälp att rätta till det?

oroa dig inte, hon kommer att bevilja lån, nu är ni två som söker och räntorna är låga! och skulle hon ändå säga nej så går ni till Bluestep!

Hoppas ni lyckas båda @ljht och @Myra om inte nu så framöver. Ni har iallafall kapital i säkerhet till skillnad från mig som har absolut inget.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp