Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

GDPR - Tips och trix.

O en annan grej! Hur är det med terroristerna på onea ?? Har dom rätt att hålla på som dom gör ? Kan man hota med GPDR på nåt sätt ?

Onea bad mig fylla i ett papper och skicka till dom om att få allt borttaget. Skulle ta dom en månad att hantera.

Ok!men jag tänker , jag är kund där nu, men får dom hålla på med alla telefon samtal osv fortfarande när man är sen med betalningen ?

Jag är spärrad hos viaconto/kredit.. Svea satte den spärren när dom hjälpte mig, mail nu till dom och bad dom radera allt om mig, fick till svar att dom skulle göra det, följdfråga då.. är per automatik den spärren hävd då tro?

Hej,

tack för ditt meddelande! Vi kommer att radera uppgifterna i enlighet med GDPR direktiven samt den lag om åtgärder mot penningtvätt och finansiering av terrorism som binder oss.

Med vänlig hälsning

Josefina
Meddelandelån Kundtjänst
Tel. 020-40 00 03

C Finance AB / Meddelandelån Sverige / FlexLimit

Styrmansgatan 8

114 54 Stockholmkundtjanst@meddelandelan.sewww.meddelandelan.se

”samt den lag om åtgärder mot penningtvätt och finansiering av terrorism som binder oss.”

Det betyder garanterat att dom sparar något men frågan är vad.

”samt den lag om åtgärder mot penningtvätt och finansiering av terrorism som binder oss.”

Det betyder garanterat att dom sparar något men frågan är vad.
Den informationen har man rätt att begära ut.

Vivus svarar nu att jag måste ladda ner en blankett från deras policy och skicka in. Inom en månad får man sedan svar hur de tänker agera.

Och självklart finns ingen blankett där att fylla i.
Mailat kundtjänst igen.

Det kommer vara olika ifrån bolag till bolag gran.

Har fan ta mig fått 150 mail och 20 SMS om GDPR.
Helt sjukt vad detta måste påverkat bolagen och sättet dom jobbar på.

Haha, jag har fått 120 mail privat och 62 i tjänsten. Aldrig förr har en ny lag (som trots allt inte är enormt annorlunda från gamla PUL) kommunicerats så hårt :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp