- Meddelanden
- 388
- Mottagna reaktioner
- 372
- Poäng
- 477
Ibland var livet härligt och ibland skit. Just nu skit och det stressar sönder mig.
”Dagdrömmer” om att bli skuldfri, vinna pengar trots att jag inte ens spelar så det är ju omöjligt, men ändå.
vet liksom inte vad jag ska ta mig till ekonomiskt.
Ensamstående. 2 barn, en myndig och snart en till. Äger ingenting förutom en skruttig bil. Hyreslägenhet. Skild. Skulder skulder skulder.
Funderar på skuldsanering, tror ingen vill ta i mig med tång för ett stort blancolån. Skäms så otroligt mycket. Sålde ett hus och fick en liten slant, pengarna försvann i ett svart hål typ.
Gett mig själv köpstopp, hjälper ändå inte… Har ändå inte mer pengar.
skulder
Nordax 400.000 (4.500/mån)
Brocc 400.000 (5.500/mån)
Entercard 175.000 (5.000/mån tar ut direkt)
Avida 25.000 (500/mån)
Fairlo 40.000 (1.000/mån)
Klarna 12.000 (1.500/mån)
Qliro 2.000 (?/mån)
Inget billån.
Hyra 9.500kr
Inkomst ca 23.000 efter skatt
2.100 omvårdnadsbidrag
5.000 underhållsbidrag
sen har man ju försäkringar, Netflix, el mm.
Är skuldsanering enda utvägen? Tänker att 5 år är så lång tid men egentligen inte.
Hur är det att leva på existensminimum? Läst om vissa som känner att de har mer pengar kvar än innan. Läser om andra som tycker det är super tufft. Måste en skusa alltid börja med löneutmätning
Jag betalar ju mina skulder varje månad och tänker att någon bank skulle se det och tänka att jag skulle kunna sänka mina kostnader med ett ihopbakslån eftersom jag ändå betalar. Jag har inget hos KFM, 1 eller 2 förfrågningar på UC. Men kalpen går ju inte ihop… Just det, inte fast anställd heller.
Vad fan gör man. VAD.GÖR.MAN.
”Dagdrömmer” om att bli skuldfri, vinna pengar trots att jag inte ens spelar så det är ju omöjligt, men ändå.
vet liksom inte vad jag ska ta mig till ekonomiskt.
Ensamstående. 2 barn, en myndig och snart en till. Äger ingenting förutom en skruttig bil. Hyreslägenhet. Skild. Skulder skulder skulder.
Funderar på skuldsanering, tror ingen vill ta i mig med tång för ett stort blancolån. Skäms så otroligt mycket. Sålde ett hus och fick en liten slant, pengarna försvann i ett svart hål typ.
Gett mig själv köpstopp, hjälper ändå inte… Har ändå inte mer pengar.
skulder
Nordax 400.000 (4.500/mån)
Brocc 400.000 (5.500/mån)
Entercard 175.000 (5.000/mån tar ut direkt)
Avida 25.000 (500/mån)
Fairlo 40.000 (1.000/mån)
Klarna 12.000 (1.500/mån)
Qliro 2.000 (?/mån)
Inget billån.
Hyra 9.500kr
Inkomst ca 23.000 efter skatt
2.100 omvårdnadsbidrag
5.000 underhållsbidrag
sen har man ju försäkringar, Netflix, el mm.
Är skuldsanering enda utvägen? Tänker att 5 år är så lång tid men egentligen inte.
Hur är det att leva på existensminimum? Läst om vissa som känner att de har mer pengar kvar än innan. Läser om andra som tycker det är super tufft. Måste en skusa alltid börja med löneutmätning
Jag betalar ju mina skulder varje månad och tänker att någon bank skulle se det och tänka att jag skulle kunna sänka mina kostnader med ett ihopbakslån eftersom jag ändå betalar. Jag har inget hos KFM, 1 eller 2 förfrågningar på UC. Men kalpen går ju inte ihop… Just det, inte fast anställd heller.
Vad fan gör man. VAD.GÖR.MAN.