Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Går det att ta 2 större lån samtidigt?

Många gör så, inte alla. Inte collector, coop, nordax eller resurs tex. Det betyder inte att dom ger exakt samma bud som på första ansökan men dom kan definitivt ge ett bud igen. Jag gjorde detta för några år sedan, finns en tråd om det.

TS: Sök 400.000 första ansökan och 200 andra :)
Hittar ej fast jag letat =)

Hittar ej fast jag letat =)
Sorry, inte en helt egen tråd utan jag har skrivit om det i en tråd. Taggar dig när jag hittat!

Hur är dina förutsättningar i övrigt btw? Barn, hyra, bostadsrätt? Har du 380k i inkomst skulle jag gissa att högsta beloppet du får beviljat är 300-350k insåg jag dock precis. Tror det blir svårt med över 300k egentligen. Så det är viktigt att du får flera erbjudanden om du ska söka hos 2 förmedlare.

Sorry, inte en helt egen tråd utan jag har skrivit om det i en tråd. Taggar dig när jag hittat!

Hur är dina förutsättningar i övrigt btw? Barn, hyra, bostadsrätt? Har du 380k i inkomst skulle jag gissa att högsta beloppet du får beviljat är 300-350k insåg jag dock precis. Tror det blir svårt med över 300k egentligen. Så det är viktigt att du får flera erbjudanden om du ska söka hos 2 förmedlare.
ja Cirka 380-400k.
Bostadsrätt, värde ca 2,3 m
Barn som bor här halvtid dock ej inskrivna som jag kan lämna utanför i en ev. ansökan
Låga månadskostnader i övrigt.

Sugen på att söka redan idag, får man bud via Lendo såifall eller är det först imorgon det börjar trassla in ev. erbjudande?

Sugen på att söka redan idag, får man bud via Lendo såifall eller är det först imorgon det börjar trassla in ev. erbjudande?

Det är automatiserad process så vissa lär du få redan idag.
Skriv gärna hur det går väldigt nyfiken.
Skriv med förutsättningarna också.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp