Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Går det att ta 2 större lån samtidigt?

styrräntan är just nu 1.75% du kan absolut få en ränta på 7-8% utan att för den sakens skull ha några extra ordinära förutsättningar...
Så det är möjligt med 2 st.300k lån, ? tänkte ta bägge under samma dag någon gång om ett par månader. Noll förfrågningar.

Strategin blir att söka 2 st. lån hos Sambla och Lendo samtidigt, förhoppningsvis får jag minst 1 erbjudande på 300k vardera.

1 lån skall betalas av inom 1,5 år, det andra inom 3-5 år (vid byte till större bostadsrätt)

Strategin blir att söka 2 st. lån hos Sambla och Lendo samtidigt, förhoppningsvis får jag minst 1 erbjudande på 300k vardera.

1 lån skall betalas av inom 1,5 år, det andra inom 3-5 år (vid byte till större bostadsrätt)

Mitt råd är att inte söka på kort återbetalningstid utan istället så lång som möjligt för att öka chanserna att få det beviljat. Din inkomst är låg så du behöver söka på 15 år. Om du tänker välja nytt lån och inte ”samla lån” så tror jag dina chanser är små att få 2x300k

Men du sa först få lån 1 utbetalt innan du söker hos bank 2 eller hur går du till väga?

Tänkte tacka ja till två erbjudande samtidigt, fast från 2 olika låneförmedlare.

Låter riskabelt.

Ponera att Remember får sin ansökan en milisekund före exempelvis ICA-lånet.
Då kommer ju Remember se att du har ansökt om ett lån till precis efter vilket kan hända dom drar åt sig öronen.

Mitt råd är att inte söka på kort återbetalningstid utan istället så lång som möjligt för att öka chanserna att få det beviljat. Din inkomst är låg så du behöver söka på 15 år. Om du tänker välja nytt lån och inte ”samla lån” så tror jag dina chanser är små att få 2x300k
Ditt svar uppskattas. Kan ju skriva samla lån, har dock inget synligt på UC men kan skriva att jag har privat lån kanske. Eller så skriver jag att de går till att renovera (uppgradera) bostadsrätten

Låter riskabelt.

Ponera att Remember får sin ansökan en milisekund före exempelvis ICA-lånet.
Då kommer ju Remember se att du har ansökt om ett lån till precis efter vilket kan hända dom drar åt sig öronen.
Kommer de att kunna se sånt? Tänker att de först får UC gemensamt, så de tar en uc till innan de går vidare eller?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp