- Meddelanden
- 1 201
- Mottagna reaktioner
- 116
- Poäng
- 347
Sambon sökte 150.000 på 15 år hos Axo finans.
Fick mail att en bank gett det bästa erbjudandet och det var på 150.000 på endast 10 år.
Kan man alltså inte se vad de andra bankerna erbjöd?
Som hos lendo, där ser man ju vad alla erbjuder.
Fick mail att en bank gett det bästa erbjudandet och det var på 150.000 på endast 10 år.
Kan man alltså inte se vad de andra bankerna erbjöd?
Som hos lendo, där ser man ju vad alla erbjuder.
och jag antar allt efter som lånet är beviljad så borde det vara på hela summan jag sökte 250.000:- det utgår jag ifrån i alla fall.
och givetvis kommer jag inte bara klippa korten utan att även säga upp dessa krediter, för om jag om ett år skall baka in det i mitt huslån kommer man bara se en kreditgivare i mitt UC och även om summan är hög så är det faan så mycket bättre än att banken ser 7-8 stycken olika kreditgivare. Och hur hamnade jag i denna sitts med så mycket kreditskulder, ja inte för att jag på något vis är köpgalen eller spender på uteliv och resor, jag måste överleva efter att formligen blivit RÅNAD av mitt ex för några år sedan på pengar och inventarier, men det är historia nu för äntligen ser jag ljuset i tunneln efter att kämpat varje...varje.. månad med betalningar i några år utan att få en enda betalningsanmärkning.