Instantor, hur långt bak ser dem i tiden? Bara nyfiken fråga
Vilket fulspel dom kör med! Bra att det kommer fram hur dom behandlar folk! Allt detta ska dom väl kolla innan dom beviljar lån! Ger människor falska förhoppningar usch va arg jag blir! Trampar på dom redan ligger det värsta jag vet! Såna står inte högt i kurs bedrövligt!BlueStep gjorde likadant för mig. Fick erbjudande från dom via Advisa. Jag ringde dom och kollade så det var okej med mina förutsättningar, fick till svar att det inte skulle vara några problem. Så jag tog deras erbjudande och sen kom det lite krav på kompletteringar. Skickade in dessa och signerade låneavtalet och allt och i sista sekund fick jag ett samtal att ”tyvärr!”.. Kommer bojkotta dem resten av livet, usch!!
Vilket fulspel dom kör med! Bra att det kommer fram hur dom behandlar folk! Allt detta ska dom väl kolla innan dom beviljar lån! Ger människor falska förhoppningar usch va arg jag blir!
idioter!!Bluestep gjorde exakt så mot mig med. Jag blev rasande, hade till och med signerat skuldebrevet...
Ja vilken falsk reklam!Fyfan. Och deras reklam är typ att dom hjälper en när inte andra gör det bla bla bla. Skitsnack!