Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

FRUKTANSVÄRD måndag - Bluestep

Tycker ni Bluestep gör rätt i det här fallet ?

• Totalt antal röstare
    22
  • Enkät stängd .
Bluestep nekade också mig efter signerat skuldebrev och 100 handlingar inskickade. Fruktansvärda.

Jag förstår att du mår jättedåligt nu efter att först ha haft förhoppning om att få lånet och sen ett hårt slag under bältet!!
Har haft så många kriser pga ekonomin senaste åren och några riktigt tuffa då jag varit nära att svimma, kallsvettningar, ångest, hög puls etc.
Ändå har massa saker löst sig och jag lever fortfarande. Vad jag vill säga med det är att det kommer att dyka upp lösningar för dig som du inte kan se just idag och just nu! Du kan inte se dem för att de helt enkelt innte finns än men de kommer.

Ta en gott kopp kaffe, sitt ner en stund och deppa.
Imorgon är det en ny dag!

Jag tror och hoppas att du kommer att behålla jobbet. De behöver säkert säljare och de kanske kör lite skrämseltaktik att när de säger att du kommer bli av med jobbet kommer du skärpa till dig till max och åstadkomma underverk... Om du ändå inte kan göra mer än vad du redan gör på jobbet men det är första gången de hotar dig med att lbi av med jobbet så kommer de med all sannolikhet att ge dig en ny chans.

Andas bara nu, andas, andas. Allt kommer att lösa sig!

BlueStep gjorde likadant för mig. Fick erbjudande från dom via Advisa. Jag ringde dom och kollade så det var okej med mina förutsättningar, fick till svar att det inte skulle vara några problem. Så jag tog deras erbjudande och sen kom det lite krav på kompletteringar. Skickade in dessa och signerade låneavtalet och allt och i sista sekund fick jag ett samtal att ”tyvärr!”.. Kommer bojkotta dem resten av livet, usch!!

BlueStep gjorde likadant för mig. Fick erbjudande från dom via Advisa. Jag ringde dom och kollade så det var okej med mina förutsättningar, fick till svar att det inte skulle vara några problem. Så jag tog deras erbjudande och sen kom det lite krav på kompletteringar. Skickade in dessa och signerade låneavtalet och allt och i sista sekund fick jag ett samtal att ”tyvärr!”.. Kommer bojkotta dem resten av livet, usch!!
Vilket fulspel dom kör med! Bra att det kommer fram hur dom behandlar folk! Allt detta ska dom väl kolla innan dom beviljar lån! Ger människor falska förhoppningar usch va arg jag blir! Trampar på dom redan ligger det värsta jag vet! Såna står inte högt i kurs bedrövligt!

Bluestep gjorde exakt så mot mig med. Jag blev rasande, hade till och med signerat skuldebrevet...

Så vidrigt, usch. Borde vara olagligt.

Vad bra att alla ni berättar så andra vet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp