Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fråga till er som har SVEA skuldfinansiering.

Om du skulle vilja lösa ut lånet tidigare, är räntan låst då? Kan du lösa in lånet tidigare eller måste du betala ränta för de avtalade åren?

Jag skulle vilja bli hjälpt med 300.000kr och tror mig kunna betala tillbaka på 5-6 år men det blir hisklans ränta på den summan :-D

Betalade igår in mitt lån till svea skulfinansering på 77000kr du betalar bara ränta till den dagen du vill lösa lånet så nej du betalar inte för dom resterande åren.

Betalade igår in mitt lån till svea skulfinansering på 77000kr du betalar bara ränta till den dagen du vill lösa lånet så nej du betalar inte för dom resterande åren.

Å vilken lättnad att få betala tillbaka! =)

Ja, då låter det som ett riktigt bra lösning för mig om det går igenom. :)

Fick du Skuldsanering precis? Jag har skickat in på 190 000 kr och har väntat nu i 3 veckor, ingen som har kontaktat mig än, har lån som varit hos inlassobolag och som nu har gått vidare till kfm precis, känner en sån ångest nu, vill inte ha löneutmätning!

Jag ansökte om Sveas skuldfinansiering, men de krävde medsökande, och då funkade det tyvärr inte, då jag inte har någon sådan. Är ganska ledsen för det, då det hade löst min situation helt och hållet! Jag ville bara ansöka om 40 000 för att lösa alla dumma sms lån och smålån, men de vill lösa alla lån man har, och då gick det inte igenom utan medsökande. Så nu vet jag inte hur jag ska lösa allt, då jag har en massa avbetalningsplaner överallt som verkligen äter upp hela lönen. Kommer inte ur spiralen att låna för att betala lån, för jag får aldrig någon hjälp tyvärr!

Det var samma för mig.de behövde säkerhet för lån över 200000.
Sen kan man söka dkuldfinansiering även om man är hos kfm.eller har inkasson avb m.m.men va beredda på som sagt att de kräver medsökande eller säkerhet med borgenär eller annan säkerhet.
väntetiden var 5 mån för mig.om ni läser andras trådar här om skuld finansiering så har andra fått vänta nästan lika länge.ca 4 mån.

Det var samma för mig.de behövde säkerhet för lån över 200000.
Sen kan man söka dkuldfinansiering även om man är hos kfm.eller har inkasson avb m.m.men va beredda på som sagt att de kräver medsökande eller säkerhet med borgenär eller annan säkerhet.
väntetiden var 5 mån för mig.om ni läser andras trådar här om skuld finansiering så har andra fått vänta nästan lika länge.ca 4 mån.

Jag fick att väntetiden är just nu 2 månader!
Och att jag behöver en borgenär, det är jag medveten om!

Jag fick att väntetiden är just nu 2 månader!
Och att jag behöver en borgenär, det är jag medveten om!

Jag fick igenom min ansökan på en månad genom att ringa och fråga flera gånger i veckan om hur det gick med min ansökan. Kanske annorlunda nu detta var för 2 år sedan.

Är det inte bättre att ansöka om skuldsanering hos kronofogden?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp