Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fråga till er som har SVEA skuldfinansiering.

Jag vet att det är två skilda saker givetvis. Men söker man lån hos Svea skuldfinansiering har man ju antagligen redan 'kronolle' efter sig, samt inkasso skulder. Dessutom sjunker nästan inte lånet. Då anser jag att det är bättre med 'kronolle' och vara skuldfri efter 5 år, än att ansöka om ett lån hos inkassobolag.

Jag vet att det är två skilda saker givetvis. Men söker man lån hos Svea skuldfinansiering har man ju antagligen redan 'kronolle' efter sig, samt inkasso skulder. Dessutom sjunker nästan inte lånet. Då anser jag att det är bättre med 'kronolle' och vara skuldfri efter 5 år, än att ansöka om ett lån hos inkassobolag.

Jag hade inte alls kfm efter mig när jag fick skuldfinansieringslån av Svea dessutom slapp jag flera betalningsanmärkningar. Men eftersom jag har sjukpension fick jag inget samlingslån någon annanstans.

Jag hade inte alls kfm efter mig när jag fick skuldfinansieringslån av Svea dessutom slapp jag flera betalningsanmärkningar. Men eftersom jag har sjukpension fick jag inget samlingslån någon annanstans.

Hade du många förfrågningar på UC? Hur hårda är dom på att det kan gå igenom?

Hade du många förfrågningar på UC? Hur hårda är dom på att det kan gå igenom?

Ja när jag fick mitt Skuldfinansieringslån beviljat för 2 år sedan hade jag många förfrågningar då jag hade försökt med alla kändes det som. Jag ansökte med min fastighet som säkerhet så jag antar det var därför jag fick det beviljat.

Är det vid någon speciell summa som dom kräver medlåntagare eller är det individuellt?

Nu var det ett bra tag sen jag pröva söka och då var det 50000 som ensam sökande.över det säkerhet.gäller det stora belopp så kan de vilja ha säkerhet som flera medlåntagare eller bostad som säkerhet.men ring eller maila dom.dom svarar på det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp