Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fråga angående Viakonto o vivus

Håller dummar och tår kompis <3

Fick ett avslag (kl 23:50) på SMS. Har fin Creditsafe, och har skött mina lån där tidigare så jag antar att de inte raderat ALLA uppgifter...De kanske avslår pga att man tidigare spärrat sig själv....

Fick ett avslag (kl 23:50) på SMS. Har fin Creditsafe, och har skött mina lån där tidigare så jag antar att de inte raderat ALLA uppgifter...De kanske avslår pga att man tidigare spärrat sig själv....

Säkert. Det är så jävla fult. Varit med om samma. Dom ljuger att dom raderat ens personuppgifter.

Jag lyckades!!!! Mejlade och bad att de skulle ta bort ALLA uppgifter om mig enligt GDPR. De frågade då om de även skulle ta bort spärren, jag sa ja. Testade att söka och japp det gick!
Fiffigt gjort av dig :)
När man är i desperat behov av pengar blir man uppfinningsrik så in i bomben

Men NEJ! nu såg jag att fått avslag. Trist.

Så du kunde ansöka o få beviljat efter det?

Så konstigt när det går bra för vissa lånegivare och inte andra?!?.. Jag fick tvärnej från att ta bort mina personuppgifter från en pga av penningtvättlagen och en annan sa att det är en rättighet men att jag behövde fylla i en blankett och skicka/maila in som bekräfta att det var jag. Då skulle det inte vara några problem..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp