Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

FortusKredit 30.000 Ingen UC

Hej jag gjorde en ansökan idag om 15t /12 månader, vid bekräftelse av bankid stod det bara och snurrade. Sedan fick jag inget på eposten heller varken bekräftelse eller avslag eller avtal, men när jag loggar in igen så har jag fått ett kundnr iaf.

Såg inget om att jag hade något avtal på hemsidan heller så jag går till sidan med ansökan och tänkte söka igen men då är möjligt belopp att söka nollat (0 kr) och grått och går ej att ändra. Fortfarande ingen epost.

Någon som varit med om liknande? Har mailat kundtjänst men har liten förhoppning på ett svar därifrån eftersom de ej svarat på mina båda mail gällande fakturan. Har ej fått att de tagit en creditsafe för den delen. Kanske blev det ingen ansökan men varför blev jag då nollad?

Suck. Hoppas någon härinne kan sprida klarhet.

Hej jag gjorde en ansökan idag om 15t /12 månader, vid bekräftelse av bankid stod det bara och snurrade. Sedan fick jag inget på eposten heller varken bekräftelse eller avslag eller avtal, men när jag loggar in igen så har jag fått ett kundnr iaf.

Såg inget om att jag hade något avtal på hemsidan heller så jag går till sidan med ansökan och tänkte söka igen men då är möjligt belopp att söka nollat (0 kr) och grått och går ej att ändra. Fortfarande ingen epost.

Någon som varit med om liknande? Har mailat kundtjänst men har liten förhoppning på ett svar därifrån eftersom de ej svarat på mina båda mail gällande fakturan. Har ej fått att de tagit en creditsafe för den delen. Kanske blev det ingen ansökan men varför blev jag då nollad?

Suck. Hoppas någon härinne kan sprida klarhet.

Hur gick det för dig? Fick du några pengar? Det blev likadant för mig igår. Att det bara stod och snurrade när jag gjorde ett uttag. När jag logga in igen så fanns det ingenstans där jag kunde begära uttag längre. inget på mejl eller sms för mig heller.

Efter 5 mail ringde jag och fick då svar att jag hade för högt underskott hade visst runt 90. Inga anm och hög kreditvärdighet hos creditsafe men jag kom inte ens dit. Tvärt nej.

Hej,

Var nyss inne på fortusfinance och kikade.. de har nu sänkt utlåningen till max 10 000:-

Först hade de 30 000 som de sedan sänkte till 15 000 och nu är den nere på 10 000:-

Var ser du det? Ser ut som det fortfarande är 15 000:- när jag tittar...

Så här står det på hemsidan

"När du ansöker om en kredit hos oss kommer vi att ge dig ett kreditutrymme baserat på din kreditvärdighet, max 30 000kr"

Jag som många vill ju slippa faktura i brevlådan. Verkar som dom erbjuder faktura via mejlen nu.

Skickade och frågade om det och fick till svar: "Vi lägger gärna din faktura via e-post"

Hej.

Jag försökte göra uttag på mitt konto där idag. Men när ja signerade med BankID stod det bara och tuggade. Inget hände. Sen nu när ja logga in så kan ja inte försöka ta ut något för det är 0 där trots att ja va beviljad. Har inte fått något per e-post. Någon som vet vad som hänt? Är ja nekad eller beviljad?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp