Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Flexlimit.se någon som har info om dessa

Mailade meddelandelån ang Flexlimit, fick detta svar.

FlexLimit kommer att öppnas inom en snar framtid! :) Vi har ett exakt datum som vi siktar på, men jag kan inte garantera att tjänsten öppnas då. Jag tror att lanseringen kommer att ske under vecka 36. Det kommer även att vara möjligt att ha lån hos både FlexLimit och Meddelandelån.
Trevlig helg!
Med vänlig hälsning,
Ville **********
Marketing Manager

Ja då är det bara att vänta till första veckan i september och se om de öppnar.

Orolig92 är det möjligheten att betala ditt lån på längre tid än 90 dagar som Meddelandelån har finns det andra långivare som har det?

De har ett ogiltigt säkerhetscertifikat så därför kommer du inte in på sidan om de uppdaterar eller inte kan jag inte svara på men de ska ju enligt tidigare uppgift öppna 8/9 så prova nästa vecka eller senast den 8/9. Detta kan jag se när jag försöker se deras hemsida:www.flexlimit.se använder ett ogiltigt säkerhetscertifikat. Certifikatet är endast giltigt för följande namn: vilasystem.com, dev.vilasystem.com, images.vilasystem.com (Felkod: ssl_error_bad_cert_domain Men om du vill veta säkert mejla eller ring Meddelandelån

Senast redigerad av en moderator:
Svårt att veta då de har ett ogiltigt säkerhets certifikat fortfarande i vanliga fall brukar ju dessa uppdateras dagen efter men det har de inte gjort. Du kan ju mejla Meddelandelån.

Svårt att veta då de har ett ogiltigt säkerhets certifikat fortfarande i vanliga fall brukar ju dessa uppdateras dagen efter men det har de inte gjort. Du kan ju mejla Meddelandelån.
Har mailat dem men ej fått något svar, tänkte om någon här fått någon info.

Kanske de öppnar under någon annan sida än flexlimit.se då den är upptagen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp