Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Flexlimit.se någon som har info om dessa

Fick ett email typ månadsbrev från meddelandelån idag och där stod det om en nylansering.
Stod att de skulle öppna på sen sommaren och att det skulle komma mer info i nästa nyhetsbrev, kanske är detta då?

Enligt Wikipedia:
Sensommar inträffar på norra halvklotet i augusti-september och är övergången mellan sommar och höst.

Nu står det att de ska öppna till hösten:"FlexLimit är en ny lånetjänst som kommer att lanseras av C Finance (ägare av Meddelandelån) under hösten 2015". Först hette under våren sen under sommaren sedan i augusti och nu under hösten låter inte vidare seriöst tycker jag, det har vi ju hört tidigare att lanseringen flyttas fram hela tiden för att sedan kanske inte blir av.

Nu står det att de ska öppna till hösten:"FlexLimit är en ny lånetjänst som kommer att lanseras av C Finance (ägare av Meddelandelån) under hösten 2015". Först hette under våren sen under sommaren sedan i augusti och nu under hösten låter inte vidare seriöst tycker jag, det har vi ju hört tidigare att lanseringen flyttas fram hela tiden för att sedan kanske inte blir av.

Var har du läst att de öppnar i höst? Jag gick in på www.flexlimit.se och där står det att de öppnar i sommar .

annars har Ferratum Flex kreditkonto

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp