Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fler som fått lånat av vivus trots att de fått till kronofogden/avbetalningsplanen e avslutad?

12 anmärkningar och en löneutmätning som precis avslutats. Trots det fick jag låna på nytt.

12 anmärkningar och en löneutmätning som precis avslutats. Trots det fick jag låna på nytt.

Hade du löneutmätning pga av en skuld på vivus då elr? Hur mkt erbjöd dom dig att låna då? Jadu dom verkar väldigt på en att man ska låna igen.. får se vad som händer om 2 veckor när ja betalat av de sista på min avbetalningsplan....de e så frestande o låna när man sitter i skiten redan :(

Hade du löneutmätning pga av en skuld på vivus då elr? Hur mkt erbjöd dom dig att låna då? Jadu dom verkar väldigt på en att man ska låna igen.. får se vad som händer om 2 veckor när ja betalat av de sista på min avbetalningsplan....de e så frestande o låna när man sitter i skiten redan :(

Hade flera stycken där även dom ingick. Eftersom jag har så svårt att lära mig av mina misstag, kunde jag helt enkelt motstå frestelsen att ansöka om ett lån hos dom igen. Till min förvåning godkände dom. Så jag förbannar både mig själv och äckelbolaget 4Finance.

Verkar ju helsjukt
Jag är i alla fall stoppad eftersom jag var eftersatt sa dom
Haft avbetalningsplan och utmätning så får ej låna mer
Varken hos vivus eller onea
Visst är det bra men konstigt att de beviljar en del och andra inte

Jag har haft mitt vivus lån 2 gåner till kronofogden som gick vidare till tingsrätten o ja bestred o fick avbetalnings plan båda gångerna plus anmärkning för båda..o så nu 3e avbetalningsplanen men den gick dock inte vidare te kronofogden..men ändå så har dom alltid erbjudit mig o låna igen ja fattar inte....Nu fick ja problem me pengar förra månaden så ja ri gde o fråga om ja fick hoppa över en månads betalning o etala dubbelt den här månaden elr få en extra månad...o de va absolut inga problem...chockad..

Verkar ju helsjukt
Jag är i alla fall stoppad eftersom jag var eftersatt sa dom
Haft avbetalningsplan och utmätning så får ej låna mer
Varken hos vivus eller onea
Visst är det bra men konstigt att de beviljar en del och andra inte

Vad menar dom när dom sa du e stoppad o låna av dom för du e eftersatt???

Vad menar dom när dom sa du e stoppad o låna av dom för du e eftersatt???
Ingen aning .inte Välkommen som kund längre antar jag .kan ej söka på nån utav deras lån.sen läser man här att fler har fått lån med flertalet anmärkningar och inkasso hos dom. Helt galet

Ingen aning .inte Välkommen som kund längre antar jag .kan ej söka på nån utav deras lån.sen läser man här att fler har fått lån med flertalet anmärkningar och inkasso hos dom. Helt galet

De e helt galet hur vivus och onea kan fortsätta :/ Hade du svårt o betala tebax elr va vare som gjorde att du inte fick låna mer??

Jag tycker nog personligen att har lånet skickats till "KF",då borde man nog spärras på automatik.Inte låta vissa få komma tillbaka och andra får nobben och spärras bums.Inga självklara regler hos dessa aktörerna tydligen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp