Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fler som fått lånat av vivus trots att de fått till kronofogden/avbetalningsplanen e avslutad?

Jag har haft 2 lån hos vivus som gått till kronofogden o fått utslag på båda..där efter fick jag avbetalnings plan båda gångerna...o direkt när avbetalningsena va färdiga kom sms om att ja va Välkommen o låna igen... dum som man va i satt i skiten låna ja desperat där igenmmblev samma skit igen de gick till kronofogden o ja fick avbetalnings plan o anmärkning o när den avbetalnings planen va klar fick ja erbjudande o låna igen vilket ja va så dum som ja gjorde....Nu har ett år gått och jag gör min sista betalning på avbetalnings planen nästa månad sen tänker ja spärra mig från dom.

Fler som varit me om liknande??? Hur fan kan dom erbjuda nya lån när dom skickat en till kronofogden två gånger o man fått anmärkning osv...o hur dum får man va själv som lånar där :( Känns verkligen som dom erbjuder lån till människor med problem :/

Men om de skickat dig till KFM borde väl du fått betalningsanmärkning eller?

Vivus har skickat mig 2 gånger till kronofogden:/ och fick då anmärkning båda gångerna o efter de två dom mig avbetalningsplan...när jag betalat bort de fick ja erbjudande igen om o låna...galet nog :( nu sitter ja här o betalar min sista månads betalning den 27e o tänker spärra mig från dom.... tänkte om fler råkat ut för samma sak??? Att ni fått lånat efter avbetalningsplanen e klar elr efter dom skickat te kronofogden...

Det är ju rätt konstigt att dom vill låna ut igen och igen.Många bolag brukar ju inte vara så hågade till det efter rundan hos "KF".

Håller med....men tänkte höraom de va fler än jag som råkat ut för samma :/

Jag har haft 2 lån hos vivus som gått till kronofogden o fått utslag på båda..där efter fick jag avbetalnings plan båda gångerna...o direkt när avbetalningsena va färdiga kom sms om att ja va Välkommen o låna igen... dum som man va i satt i skiten låna ja desperat där igenmmblev samma skit igen de gick till kronofogden o ja fick avbetalnings plan o anmärkning o när den avbetalnings planen va klar fick ja erbjudande o låna igen vilket ja va så dum som ja gjorde....Nu har ett år gått och jag gör min sista betalning på avbetalnings planen nästa månad sen tänker ja spärra mig från dom.

Fler som varit me om liknande??? Hur fan kan dom erbjuda nya lån när dom skickat en till kronofogden två gånger o man fått anmärkning osv...o hur dum får man va själv som lånar där :( Känns verkligen som dom erbjuder lån till människor med problem :/

Jag är stoppad hos båda .de svarar att jag varit grovt eftersatt med mina lån då får jag inte låna mer

Jag hade avbetalningsplan och jag har även varit hos kronofogden. Nu är det stopp

Kanske bra på ett sätt? Det slutar aldrig bra i den här karusellen. Från en som vet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp