Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fixza - nytt lån upp till 5000 kronor

Hata [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/62 sa:
Credigo[/URL], post: 226954"]Nån med Swedbank
som fått det godkänt?
Det funkar inte med Swedbank verkar det som. Jag testade med mitt SEB och då gick det.

Fick ett sms vi betalar ut 1000kr
Skulle ha 5000kr...
Hatar såna här ...dyra adm avgifter osv.. man godkänner ju även lägre belopp i ansökan....
Och såklart med nästan samma avgifter som på 5000kr så varför ska dom riska pengar.. då lånar dom ut en tusenlapp och tjänar 564kr på en månad..istället som man tror att man får 5000kr för 569kr för en månad..
Värre än pissiga daypay som utnyttjar på samma sätt ...
Så jävla trött på dom här jävla ockerföretagen...
Och vad ska man göra för att klara sig till lön..bara se glad ut att dom sänker en till lite mer varje månad

Fick ett sms vi betalar ut 1000kr
Skulle ha 5000kr...
Hatar såna här ...dyra adm avgifter osv.. man godkänner ju även lägre belopp i ansökan....
Och såklart med nästan samma avgifter som på 5000kr så varför ska dom riska pengar.. då lånar dom ut en tusenlapp och tjänar 564kr på en månad..istället som man tror att man får 5000kr för 569kr för en månad..
Värre än pissiga daypay som utnyttjar på samma sätt ...
Så jävla trött på dom här jävla ockerföretagen...
Och vad ska man göra för att klara sig till lön..bara se glad ut att dom sänker en till lite mer varje månad

När ansökte du om lånet innan du fick svar? Ser att några sökte igår men inget svar än på dom..

kunde fylla i mitt kontonummer från swedbank iaf, alla siffor i ett enda svep, clearing+nummer, utan streck. Sen är väl frågan om det blir godkänt eller inte. Underligt att det ska gå via handläggare och inte är automatiserat

kunde fylla i mitt kontonummer från swedbank iaf, alla siffor i ett enda svep, clearing+nummer, utan streck. Sen är väl frågan om det blir godkänt eller inte. Underligt att det ska gå via handläggare och inte är automatiserat
Det står att det ska vara 15 siffror och mitt konto nr har bara 14 siffror. Hur många siffror har du?

Det står att det ska vara 15 siffror och mitt konto nr har bara 14 siffror. Hur många siffror har du?
Det står väl att om det börjar med en 8a så ska det vara 15 siffror? Jag har med bara 14, haha, fast det börjar med en 8a, men den satte en bock att det var ok och det gick att gå vidare
Vet att andra som haft att man fyller i och att det ska vara fler siffror än man har, att man då fyller upp kontonumret med nollor. Men om det är så med dessa kan jag inte svära på.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp