- Meddelanden
- 31 499
- Mottagna reaktioner
- 16 519
- Poäng
- 11 977
Hade förstått det som att problemet var gemensamma lån som skulle stryka med om du släppte dina till kfm, ber om ursäkt för missuppfattningar
(Vadå game?Känner igen mycket av detta. Har själv släppt allt nu, inställt alla betalningar i typ 2 månader (parentes mitt UCbetyg hade typ halverats risk... dom är då inte med i matchen)...
Har mycket privata skulder och uppmanat alla att skicka in krav då jag inte längre orkar med att betala mer än jag tjänar i ränta varje månad...
Hur påverkas ev. Skuldsanering om privata skulder till närstående (och fd närstående) är större än övriga ?
Typ 700000 i blanco lån och typ 1,5M i privatlån...
Allt + ca 700 000 blanco och smålånHur mycket av dessa 1.5 millen utgörs av privata skulder?
Är det till nära släkt/sambo/fru eller är det som jag till lånehajar?
Hej alla. Nästa vecka kommer jag ta ett rejält beslut om antingen avsluta mitt liv eller berätta för min sambo om allt. Dem senaste dagarna har varit hemska. Min sambo känner på sig att dert är något med mig men hon försöker inte få ut det ftån mig.. jag tror hon är rädd för att det handlar igen om ekonomin så går hon själv runt och mår dåligt. Hon kommer inte orka höra mer om ekonomin. Det finns inget som kan hjälpa.
Jag ber er alla som spelar.
Spela aldrig.
Inte för en krona. För att det är inte värt att hamna i detta.
Jag kan knappt fatta hur långt jag gått med detta.
Hatar mig själv men önskar verkligen en till chans för den hade jag tagit vara på.
Jag VET att om 1-2 månader är alla mina relationer med mina närmsta förstörda. Dem få jag har kvar.
Förutom det så skulder som jag kommer leva med i minst 10 år. Jobbet vet jag inte om jag kommer orka med.
Jag har dött inombords helt. Jag läser allas historier om hur dem lyckats ta sig ur skiten efter tuff period men hos mig ser jag det inte helt enkelt bara.