Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Film och tv tråden

Det var starkt avsnitt.
Enligt vissa medier så välte tydligen internet. Jag märkte dock aldrig av det, fast jag vet inte heller hur det känns när internet välter.
Synd jag inte har HBO för jag saknar en bra serie att fastna i nu.

Eller så är vi redan zombies som dansar efter svampars visa. Tänk: vi bygger dunkla hus som många svampar trivs i, vi äter svamp, vi har svamp i våra kroppar, vi ploockar svamp i skogen. Alla djur bokstavligt talat kommer från svampar. Svampar är varken växt eller djur, de är en egen kategori och har styrt livet på jorden i miljontals år :)
Hare Krishna-jönsarna äter inte svamp, och inte lök heller, om jag inte är felunderrättad.

Enligt vissa medier så välte tydligen internet. Jag märkte dock aldrig av det, fast jag vet inte heller hur det känns när internet välter.
Synd jag inte har HBO för jag saknar en bra serie att fastna i nu.
Har du sett Black Bird på Apple Tv+? De har en gratisperiod. Serien bygger på verkliga händelser och jag kan inte tänka mig att du inte kommer fastna!

Men om du har Netflix så rekommenderar jag starkt Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer story.

Såg Tulsa King och tyckte den serien var bra, handlar om en maffiamedlem som suttit inne 25 år som kommer ut och ska skapa en verksamhet i Tulsa, Sylvester Stallone har huvudrollen. Det är en del humor i serien så den var rätt underhållande. Finns på the pirate bay

Har du sett Black Bird på Apple Tv+? De har en gratisperiod. Serien bygger på verkliga händelser och jag kan inte tänka mig att du inte kommer fastna!

Men om du har Netflix så rekommenderar jag starkt Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer story.
Kikat på Dahmer, tyckte den var lite seg och tråkig. Men ett monster var han ju verkligen.

Ser mkt fram emot Exit säsong 3. Slutet av april är det som gäller :)

När har Exit säsong 3 premiär?​

Den tredje säsongen har premiär den 2 mars på NRK i Norge, och serien kommer till Sverige och SVT i slutet av april.

exit säsong2
Exit säsong 2 på Sveriges Television. Bild: Fremantle

Vad händer i säsong 3?​

Alla fyra huvudkaraktärerna från tidigare säsonger kommer att vara med, och i den här säsongen står kryptovaluta i fokus.

– Det är centralt i killarnas liv och arbete den här gången. Det är lätt att få tillgång till svarta pengar genom krypto, något som passar bra in i vår handling, säger Petter Testmann-Koch, producent på seriens produktionsbolag Fremantle, till VG.

Såg Huvudjägarna/Headhunters igår, ganska underhållande. Nån som sett den? Det kanske inte var meningen att man skulle skratta men det gjorde jag flera ggr.

Kollat klart på Kärlek över gränserna Danmark.
Nån som kollar? Kan nog inte finnas mer ytlig person på Jorden än Angela.

Mellon i år lyckas med konststycket att ha det sämsta startfältet nånsin. Hittills inte en bra låt när hälften har presenterats.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp