Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Film och tv tråden

Har inte sett padeldrömmar, det låter inte som ngt för mig. Jag gillar spännande thrillers eller skräckfilmer som skulle kunna hända på riktigt.
Erik Haag skulle kunna öppna en padelhall i ditt kvarter på riktigt. Ve och fasa.

Måste rekommendera en väldigt bra film, en av bästa jag har sätt senaste tiden.
Jag hade lite tråkigt så valde jag ett random film på Netflix. Den heter Miracle in Cell No. 7. Det är en turkisk film baserad på en sann historia.
Jag har aldrig gråtit så mycket när jag kollat på någon film. Rekommenderas strakt, sista dagen på Netflix 11 mars.

Padeldrömmar måste ju vara det sämsta skit som någonsin producerats! Jag såg de 2 första avsnitten och sen när det 3:e kom så tänkte jag "Det KAN ju inte fortsätta vara så här totalt värdelöst"...jodå...det kunde det...så efter avsnitt 3 så blev det bojkott USCH vad dåligt alltså!

Jag tyckte att "The last of us" första 2 avsnitt var sådär...men sedan blev det mycket bättre, de senaste 3 avsnitten har varit grymt bra!

rekommenderar serien Your Honor på HBO för den som vill se en spännande serie som handlar om en domare vars son blir inblandad i en smitolycka och en maffiaboss son dör. Domaren spelas av Bryan Cranston som vi så väl känner igen från Breaking Bad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp