Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Film och tv tråden

Har börjat se om säsong 1 av The Mosquito Coast på Apple Tv och nu såg jag att det kommer att bli en säsong 2. Ser fram emot den.

Nån här som kollar på The walking dead? Är nu inne på säsong 11. Det var en av mina favvo serier men nu tycker jag det börjar bli lite långrandigt. Fr sjukt spännande under många säsonger till ganska tråkig.
Faktiskt samma med Fear the walking dead.

Nån här som kollar på The walking dead? Är nu inne på säsong 11. Det var en av mina favvo serier men nu tycker jag det börjar bli lite långrandigt. Fr sjukt spännande under många säsonger till ganska tråkig.
Är inte någon fan av icke realistiska serier.

Bra zombie serier!
Inne på säsong 5 på Fear.

Bra zombie serier!
Inne på säsong 5 på Fear.
Ja visst är det skillnad på zombieserier och zombiserier, finns så mkt skräp, man slutar titta efter en minut.
Dessa två är annorlunda och mkt mer än bara zombies.

Fear har jag sett klart s 7.

Idag börjar säsong 5 av The Handmaid’s Tale.

@Varitmedförr har du sett Tåget till Busan?
Den blev så omtalad men jag såg inte hela, tyckte inte den var bra.

Kommer ni ihåg när en norsk miljonärsfru försvann/kidnappades 2018? Nu finns det en serie på Netflix som bygger på den händelsen. Den heter Försvinnandet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp