Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Film och tv tråden

Har börjat kolla på Black bird.
Väldigt spännande serie. Men tråkigt att behöva vänta tills på fredag när ett nytt avsnitt släpps.

”Miniserien handlar om hur den dömda knarklangaren Jimmy Keene får chansen att gå fri om han kan få den misstänkta mördaren Larry Hall att avslöja vad han gjort av flera försvunna flickor.
Miniserien handlar om hur den dömda knarklangaren Jimmy Keene får chansen att gå fri om han kan få den misstänkta mördaren Larry Hall att avslöja vad han gjort av flera försvunna flickor.

Jimmy Keene spelas av Taaron Egerton och Larry Hall av Paul Walter Hauser.”

Ser en riktigt bra serie på Netflix (4 avsnitt)

You dont know me.

Hur funkar det och den första frågan min sambo kommer ställa är är det lagligt?
Det är väl en gråzon att det är lagligt. Har själv IPTV och funkar bra. Tittar på många serier. Har väl HBO (hoppade på när dom hade betala bara hälften, typ 49:-/mån). Annars har jag tv inbakad i hyran.

Har sett filmen 3069 dagar som handlar om Natasha Kampusch som kidnappades när hon var liten i Österrike och hölls fångad 3069 dagar tills hon lyckades fly. Filmen bygger bl a på hennes självbiografi.

Har sett filmen 3069 dagar som handlar om Natasha Kampusch som kidnappades när hon var liten i Österrike och hölls fångad 3069 dagar tills hon lyckades fly. Filmen bygger bl a på hennes självbiografi.
Var kan man se den filmen?

Förresten så heter filmen 3096 dagar, såg att jag skrivit fel, ber om ursäkt. Forutom på iTunes så finns den att hyra hos Blockbuster, SF Anytime och Amazon Prime.

Det finns en dokumentär om henne på Viaplay också, i tre delar vill jag minnas.

Det som slog mig var hur lite detaljer hon ville berätta om de 10 åren hon hölls fången. Många lösa trådar.

Gåsmammans sista säsong har tydligen kommit! Yes!

Har ngn sett serien Black Bird som jag tidigare rekommenderade? Så spännande, ni kommer inte ångra er!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp