Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Film och tv tråden

Samma här, svårt o ens välja nu vad man ska titta på!!
Hade du sett Gåsmamman? Jättespännande serie! Namnet låter som en saga men den är fylld av brutalitet, knarkbaroner, familjerelationer, kärlek, mord och sånt.

Hade du sett Gåsmamman? Jättespännande serie! Namnet låter som en saga men den är fylld av brutalitet, knarkbaroner, familjerelationer, kärlek, mord och sånt.
Har sett men inte sista säsongen, tyckte de blev sämre ju längre man kom i serien.. säsong 1 var skitbra!!

Nån som börjat se Pam & Tommy?

Ja! Sett klart hela serien. Började riktigt bra avsnitt 1 och 2, men sen blev det bara ett jävla tjat om stämningar hit och dit och det där jäkla sexbandet. Tappade helt intresset efter avsnitt 3. Inte ens slutet var bra. Hade hellre sett att man gjorde serien mer till en uppföljare av "The Dirt".

Har nu sett sista säsongen av Better Things (HBO) och tyvärr så kommer det inte komma fler säsonger. Älskar serien. Huvudpersonen skulle jag verkligen vilja ha som vän. Serien handlar om en frånskild skådis som själv uppfostrar sina tre döttrar samt tar hand om sin mamma. Både skratt och allvar varvas om vartannat.
IMDb 7,8/10.
Har ni sett serien?

Kollar just nu på miniserien The Staircase (HBO) som bygger på verkliga händelser. Med Colin Firth och Toni Colette i huvudrollerna. IMDb 7,4/10.
Spännande!

Vill rekomendera Better Call Saul.

Har funderat på att kolla på den väldigt länge men nu till slut började jag kolla och måste säga att det är väldigt bra serie. Har koppling med Breaking Bad som ni måste har sätt. :)

Vill rekomendera Better Call Saul.

Har funderat på att kolla på den väldigt länge men nu till slut började jag kolla och måste säga att det är väldigt bra serie. Har koppling med Breaking Bad som ni måste har sätt. :)

Ska ge den en ny chans, började kolla på den för ett tag sen men gav upp dö jag förväntade mig samma spänning som Breaking bad gav.

Hallå, alla som gillade Homeland räcker upp en hand!!! (En av mina favvo serier!)
Jag har goda nyheter till er!
Se serien Tehran... så spännande! Sträckkollade 2 säsonger (när febern hade gått ner och jag kände mig lite levande).

Såg den på AppleTv+ (man kan köra en vecka gratis, det räcker till att se Tehran och Defending Jacob som också är sjukt spännande)

Varsågod varsågod :)

Hur fasiken kan filmen The Visit på Netflix vara fr 13 år? Borde vara minst 16 års gräns på den.
Ngn som har sett den? Väldigt obehaglig!

"Hittade" The manifest. Sett 0.8 avsnitt men so far kan jag rekommendera den

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp