Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Film och tv tråden

Har kollat på många bra serier men min absoluta favorit är Prison Break och Breaking Bad. Jag har till och med kollat på de 2 gånger, men då har det gått några år. Tycker till och med att de har varit ännu bättre när man har kollat på de andra gången.

Har nu börjat kolla på en ny koreansk serie som heter All of us are dead, jättebra, rekomenderas.

Andra serie som jag också skulle rekomendera är Ozark och Lost.
Jag håller just nu på att kolla om Breaking Bad, var helt besatt av den serien första gången jag såg den men nu har jag inte ens samma känsla, tycker inte alls den är lika spännande men då jämför jag den lite med Ozark och tycker att Ozark är otroligt bra. Har kollat om Ozark också.

Uppföljaren till Breaking Bad vad bra.

Jag håller just nu på att kolla om Breaking Bad, var helt besatt av den serien första gången jag såg den men nu har jag inte ens samma känsla, tycker inte alls den är lika spännande men då jämför jag den lite med Ozark och tycker att Ozark är otroligt bra. Har kollat om Ozark också.

Beror på när du såg den, jag såg Breaking Bad andra gång efter ganska många år efter.
Har du kollat på Prison Break? Den kanske jag tycker är ännu bättre serie, sjukt bra.

Ozark är en jättebra serie men tycker inte att den går att jämföras med Breaking Bad och Prison Break.

Fanns ju inte samma utbud av serien heller när BB kom kanske därför man blev just fast, jag kommer också ihåg att jag var besatt av den, såååå spännande! :) vet ej vad jag skulle tycka nu så kollar inte om den :D

Beror på när du såg den, jag såg Breaking Bad andra gång efter ganska många år efter.
Har du kollat på Prison Break? Den kanske jag tycker är ännu bättre serie, sjukt bra.

Ozark är en jättebra serie men tycker inte att den går att jämföras med Breaking Bad och Prison Break.
Ca 4-5 år mellan första och gången jag kollade den och andra. Det kan också bero på att jag gillade den så extremt mkt, var verkligen besatt i den, kunde inte sluta titta, så att förväntningarna på att känna samma sak nu var helt enkelt för höga.

Har inte kollat på Prison Break, min äldsta dottern kollade på den och tyckte den var bra. Jag gillar Wentworth Prison mkt,

Fanns ju inte samma utbud av serien heller när BB kom kanske därför man blev just fast, jag kommer också ihåg att jag var besatt av den, såååå spännande! :) vet ej vad jag skulle tycka nu så kollar inte om den :D
Exakt, har sett så sjukt mkt serier och filmer (terapiarbete :facejoy:) sen dess så att du har rätt.

Prison break :faceheart:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp