Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Film och tv tråden

Jag började kolla om The Walking Dead säsong 1 igår. Känns givet nu när sista säsongen ever börjar i veckan :=)
Tänk att man kollat en serie i 10 år...

Kollade på nya Matrix-filmen på HBO . Mäter sig verkligen inte med trilogin

Såg på Netflix att nya uppföljaren till Texas chainsaw massacre kommit…. Så vi var ju tvungna att kolla på den! Herrejösses vilken b rulle :D

Jag började kolla om The Walking Dead säsong 1 igår. Känns givet nu när sista säsongen ever börjar i veckan :=)
Tänk att man kollat en serie i 10 år...
Min favvo serie! Sen finns ju Fear the Walking Dead som är en spin off (dock är jag besviken på senaste säsongen av FTW)

Min favvo serie! Sen finns ju Fear the Walking Dead som är en spin off (dock är jag besviken på senaste säsongen av FTW)
Redan sett allt av Fear också Men jag tyckte den blev tråkig nu. Då ska vi inte tala om ”Beyond the walking dead” skitserie! Gjorde ont att se!

Har kollat på många bra serier men min absoluta favorit är Prison Break och Breaking Bad. Jag har till och med kollat på de 2 gånger, men då har det gått några år. Tycker till och med att de har varit ännu bättre när man har kollat på de andra gången.

Har nu börjat kolla på en ny koreansk serie som heter All of us are dead, jättebra, rekomenderas.

Andra serie som jag också skulle rekomendera är Ozark och Lost.

Senast ändrad:
Har kollat på många bra serier men min absoluta favorit är Prison Break och Breaking Bad. Jag har till och med kollat på de 2 gånger, men då har det gått några år. Tycker till och med att de har varit ännu bättre när man har kollat på de andra gången.

Har nu börjat kolla på en ny koreansk serie som heter All of us are dead, jättebra, rekomenderas.

Andra serie som jag också skulle rekomendera också är Ozark och Lost.
Jag kunde inte sluta kolla på all of is dead - väldigt bra, jag rekommenderar även en film som heter Train to Busan ☺️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp