Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Film och tv tråden

Hörrni, nu räddar jag resten av helgen för er. In på Svt Play och kolla The North Water, en spännande serie i 4 delar som handlar om ett valfångstfartyg under 1800-talets mitt som seglar till Arktis. Kaptenen kommer att erhålla en stor summa pengar mot att han sänker skeppet väl framme i Arktis. Så försäkringsbedrägerier pågick även för 200 år sedan ;) Nu ska jag inte avslöja mer men ni som är känsliga får titta bort när de visar i närbild hur besättningen flår sälarna.
Bra serie!

Handlingen kretsar kring en man, spelad av den fantastiske skådespelaren Bryan Cranston, som inledningsvis arbetar med att försöka göra samhället till en bättre plats, men som efter ett existentiellt hot mot familjen bryter sina moraliska ståndpunkter och använder sina spetskunskap till att bryta mot lagen och för att komma undan polisen. Breaking Bad eller Your Honor? Beskrivningen passar nämligen in lika bra på båda dessa serier.

Sjukt bra :) inte börjar se ozark en för håller på se den här :)

När kommer better call saul sista säsong?
Finns inga bättre serier någonsin som matchar breaking bad och better call saul

1883 ska utspela sig innan allt
Med Yellowstone, hur dutton fick sitt land osv...

Sjukt , skaffade iptv för 800kr/år , där fanns alla serier filmer och kanaler från hbo netflix disney cmore och viasat, spenderat hela veckan med att titta på serier. Fastnat på en som heter Billions

Jag gillade också Your Honour!

Har vi något bra på SVTplay att se?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp