Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Film och tv tråden

rekommenderar serien Your Honor på HBO för den som vill se en spännande serie som handlar om en domare vars son blir inblandad i en smitolycka och en maffiaboss son dör. Domaren spelas av Bryan Cranston som vi så väl känner igen från Breaking Bad.
Riktigt bra!

Trodde att det bara var en säsong men när jag såg att det finns två säsonger så har jag strecktittat och har nu bara ett avsnitt kvar. Älskar när jag hittar en ny serie som är så bra att man längtar efter att få titta. Och glömma bort sina bekymmer för stunden.

The Queen's Gambit är riktigt bra mini serie på 7 avsnitt. Finns på Netflix och rekommenderar det starkt.

Ja eller hur. Jag har till och med börjat spela och tycker det är väldigt roligt. Det är roligare än man tror. Just nu jobbar jag med att komma upp i ranking, det är väldigt svårt.
Många började spela efter att de sett serien.

Trodde att det bara var en säsong men när jag såg att det finns två säsonger så har jag strecktittat och har nu bara ett avsnitt kvar. Älskar när jag hittar en ny serie som är så bra att man längtar efter att få titta. Och glömma bort sina bekymmer för stunden.
Precis, jag gjorde detsamma. -:)

Har fastnat för Dual Survival på Discovery. Två överlevnadsexperter släpps av på olika extrema platser runt jorden och ska överleva och ta sig till civilisationen och blir räddade. Otroligt spännande hur man klara sig och överleva (och navigera) i underjordiska vattengrottor, djungel, Himalaya m m.
Svenska The Island är ingenting jämfört med den här serien. Den är även bättre än Nacked & Afraid varianterna (enligt mig!)

Har fastnat för Dual Survival på Discovery. Två överlevnadsexperter släpps av på olika extrema platser runt jorden och ska överleva och ta sig till civilisationen och blir räddade. Otroligt spännande hur man klara sig och överleva (och navigera) i underjordiska vattengrottor, djungel, Himalaya m m.
Svenska The Island är ingenting jämfört med den här serien. Den är även bättre än Nacked & Afraid varianterna (enligt mig!)
Brukar oxå kolla. Kollar förresten alla sorters överlevnadsprogram, dock ej Svenska The Island. Har du kollat Bear Grills program? Han är riktigt extrem.

Brukar oxå kolla. Kollar förresten alla sorters överlevnadsprogram, dock ej Svenska The Island. Har du kollat Bear Grills program? Han är riktigt extrem.
Nej vad är det för program? Finns det på Discovery? Tack för tips förresten. Nu när jag snöat in på överlevnadsprogram så vill jag bara ha fler avsnitt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp