De svara ej tydlig svar , kundtjänst sagt nu ett ögonblick jag fråga min chef sa hon men efter några sekunder avslutat chatten !Säger de uttryckligen i kommunikationen att det inte beror på den uteblivna betalningen, eller är det något som du antar? Om du inte betalat borde problemet ligga där, i synnerhet om du samtidigt inte kontaktat långivaren för att förklara dig eller undvikit att svara på deras kontaktförsök.
Sa att det Inte beror på grund av faktura för att min konto sagt upp den 30 november vilken som jag inte missade några faktura i rad !Säger de uttryckligen i kommunikationen att det inte beror på den uteblivna betalningen, eller är det något som du antar? Om du inte betalat borde problemet ligga där, i synnerhet om du samtidigt inte kontaktat långivaren för att förklara dig eller undvikit att svara på deras kontaktförsök.
Ja, de är inte roliga. Men tyvärr så skickar de till Alektrum. De är inte bra på att ge rimliga avbetalningsplaner. De ville ha 7500kr/månad från mig.Men vad trist men samtidigt är Ferratum ett företag med ockerräntor så det kanske ändå blir bäst för dig att slippa dem.
Jag tror starkt att din skuld kommer att skickas till inkasso. Då kan du ansöka om avbetalningsplan.
Det är ju solklart att det beror på din faktura du inte betalat.Nej jag har Inte sagt upp själv , jag missade en faktura men de säger att det e inte på grund av faktura !
De säger upp krediten om man ligger efter med 2-3 betalningar. Aldrig hört att de gör det efter en enda försenad eller utebliven betalning.Det är ju solklart att det beror på din faktura du inte betalat.