Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ferratum höjning när?

Tror det baseras mkt på hur förutsättningarna var när man fick lånet med, och ju högre summa man fick från start ju längre ta det innan man får chans att höja. Jag fick 20.000 direkt så tar kanske mer tid innan jag får chans för höjning

25k. Har fått höra att inom 6 månader borde man få höjning. Men flera har fått efter endast 2-3 månader. Har haft samma förutsättningar som dem.

25k. Har fått höra att inom 6 månader borde man få höjning. Men flera har fått efter endast 2-3 månader. Har haft samma förutsättningar som dem.
Hm jadu...de kanske helt enkelt känner att de inte har råd att ligga ute med pengar till fler och väntar ett par inbetalningar. Kanske har de andra haft högre inkomst?

Hm jadu...de kanske helt enkelt känner att de inte har råd att ligga ute med pengar till fler och väntar ett par inbetalningar. Kanske har de andra haft högre inkomst?
Vet inte varför, men jag fick höjning erbjuden efter 3 månader från 20 till 35 k. Inget hade till min vetskap förändrats utöver att jag var skötsam med betalningarna (har fortfarande betalningsanmärkningar)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp