Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ferratum höjning när?

Jag med helt sjukt .Men hade betalat allt .Har slutat spela .Kämpade .
Jag fick 11 k har ej fått höja än. Betalat hela som sagt. En sak är säker att återbetala hela summan verka inte va poppis bland lånegivarna. Logiskt iofs då de inte vinner på de

Jag fick 11 k har ej fått höja än. Betalat hela som sagt. En sak är säker att återbetala hela summan verka inte va poppis bland lånegivarna. Logiskt iofs då de inte vinner på de
Dem vill givetvis du ska betala månadskostnaden o ha en maxad kredit ,,,inte lösa hela skulden det tjänar dem minst på ,,,men dem har egna parametrar dem går efter vem vet vad som är bra eller inte

Angående ökning av krediten:
Frågat dem och det ska inte spela någon roll om man betalar av nästintill hela krediten om man använder den ingen eller ifall man betalar minsta varje månad.
Bara man betalar och uppvisar återbetalnings förmåga så kommer erbjudande om höjning tillslut.
Oftast kommer erbjudandet i början på ny månad.

Angående ökning av krediten:
Frågat dem och det ska inte spela någon roll om man betalar av nästintill hela krediten om man använder den ingen eller ifall man betalar minsta varje månad.
Bara man betalar och uppvisar återbetalnings förmåga så kommer erbjudande om höjning tillslut.
Oftast kommer erbjudandet i början på ny månad.
Runt 12e säger de flesta

Lite info för andra:

Minimumbetalat 5 månader. Idag höjning från 17K till 24K, ursprungligen från 11K (första höjningen efter 3 månad).

Jag är på min fjärde månad nu av minimum återbetalning. Ingen höjning ännu. Fick 25k den 31/10

Det verkar vara så inviduellt hur och när höjning kommer.
Jag fick 15k beviljat 5 oktober 2020.
Skött mina betalningar!
Var i kontakt med supporten och tjejen där sa att du måste varit kund minst 6 månader! Innan höjning av kredit erbjuds.
Antingen är hon full av skit, eller ni.
Men jag hoppas och håller tummarna för att en höjning även ska kunna erbjudas mig. Allt gott!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp