Jag fick erbjudande att höja i måndags och då fick jag mejl om det.Chattade med deras kundservice och frågade när problemet skulle vara åtgärdat, svaret jag fick var att det är problem med swedbank och sparbankerna då dom har gjort några ändringar (vet inte vad) men det har inte påverkat höjningen för någon om man haft tex en annan bank.
Sen frågade jag även när man kunde få erbjudande om höjning och det kunde man redan få då det skickats ut, vilket datum frågade jag och då svarade han i förrgår
Var man berättigad till höjning skulle man få meddelande på sms och mejl, brukar man få det?
Jag har aldrig fått via sms/mail - det har bara synts på hemsidan när jag loggat in.Chattade med deras kundservice och frågade när problemet skulle vara åtgärdat, svaret jag fick var att det är problem med swedbank och sparbankerna då dom har gjort några ändringar (vet inte vad) men det har inte påverkat höjningen för någon om man haft tex en annan bank.
Sen frågade jag även när man kunde få erbjudande om höjning och det kunde man redan få då det skickats ut, vilket datum frågade jag och då svarade han i förrgår
Var man berättigad till höjning skulle man få meddelande på sms och mejl, brukar man få det?
Jag har fått på mejl senaste gången. Första gången jag höjde dök knappen bara upp. Har återbetalat i tid i 9 månader nu så tycker jag borde vara berättigad till höjning nu med..Chattade med deras kundservice och frågade när problemet skulle vara åtgärdat, svaret jag fick var att det är problem med swedbank och sparbankerna då dom har gjort några ändringar (vet inte vad) men det har inte påverkat höjningen för någon om man haft tex en annan bank.