Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ferratum höjning när?

Är det alltid samma krav vid höjning? Eller förändras det när man är på högre belopp?

Är det alltid samma krav vid höjning? Eller förändras det när man är på högre belopp?

Tror de mest går på betalningsförmåga och lite tur. Hade ju endast 248K deklarerad inkomst och jag fick maxad kredit på 45K efter att ha varsitt kund där ganska länge.

Ingen som fått höjning ännu i februari? Som jag förstått det så ska det vara var 3e månad?

Tror ni jag kan få höjning? Skötte mig i 3 månader, sen svacka en månad betalade dubbelt nästa månad? Tror ni det går? Behöver typ 7K asap

Tror ni jag kan få höjning? Skötte mig i 3 månader, sen svacka en månad betalade dubbelt nästa månad? Tror ni det går? Behöver typ 7K asap
Missade 1 betalning en gång och fick inte erbjudande om höjning på ett år efter det trots inga mer missade sen

Är det högre krav vid högre belopp eller gäller fortfarande att man betalar in 3 månader i rad?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp