- Meddelanden
- 734
- Mottagna reaktioner
- 322
- Poäng
- 487
Ja precisOm det är första gången att du tar lån hos dem då det gäller 14 dagars ångerrätt.
Ja precisOm det är första gången att du tar lån hos dem då det gäller 14 dagars ångerrätt.
Vem är den här inge om man får fråga?det har ja gjort . mejlat våran konversation till fortnox.
Jag har bestridigt fakturan, fortnox stoppade fakturan efter bestridan och hänvisade mig tillbaka till Inge
Det vet man inte. Kan likaväl vara din granne. Mystiken slutar aldrig.Vem är den här inge om man får fråga?
Den var braDet vet man inte. Kan likaväl vara din granne. Mystiken slutar aldrig.

Eftersom du kan bevisa att du betalat tillbaka och ångrat dig inom tiden så drar han det till kronofogden så kan du bara visa betalningarna ! Bestrid och förklara då !Jag har mejlat fortnox , Inge och UC utredning . Jag är helt slut och blivit bollad fram och tillbak, jag har fått magkatarr av hela den här röran .
Man borde kunna det. Men Fortnox rycker bara på axlarna och hänvisar till Inge trots att man har alla bevis.Kan du inte skicka underlag till Fortnox med både kvitto/bild på återbetalningen samt konversationen mellan dig och Inge där det framgår att du återbetalat och han påstår att det är makulerat?
jo jag är bara orolig . över att räntan tickar på .
eller stoppas räntan , när man bestrider faktura?
någon som vet ?
Låter ju helt sjukt! Någon av dem måste ju kunna ta ansvar. F*n så tröttsamt!Man borde kunna det. Men Fortnox rycker bara på axlarna och hänvisar till Inge trots att man har alla bevis.
De frånsäger sig allt ansvar tyvärr!