Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen tagit Uc

jag ansökte om lån, och ångrade lånet och betalde tillbaka. någon vecka senare fick ja faktura, varav ja kontaktar inge och han säger att han ska makulera fakturan, en tid efter fick ja brev från fortnox finans . och ja kontaktar inge igen och får svar att fakturan är makulerad

han swishade mig , jag mejlade och sa att ja ångrar lånet . och swishade tillbaka

jag ansökte om lån, och ångrade lånet och betalde tillbaka. någon vecka senare fick ja faktura, varav ja kontaktar inge och han säger att han ska makulera fakturan, en tid efter fick ja brev från fortnox finans . och ja kontaktar inge igen och får svar att fakturan är makulerad
Jag förstår. Ja...föga förvånad!
Ful fisk det där. Ett under att ingen anmält fanskapet ännu men det verkar ju som att sådant inte går? Annars skulle han ju redan varit anmäld. Hm..testat att kontaktat FI?

Jag har mejlat fortnox , Inge och UC utredning . Jag är helt slut och blivit bollad fram och tillbak, jag har fått magkatarr av hela den här röran .

tack så mycket . jag har mejlat FI , konsumentverket . så hoppas på få hjälp där . samt funderar på att anmäla Inge
Egentligen borde vi alla här gemensamt gå ihop och anmäla Inge. Det blir nog bättre slagkraft då. På så vis hjälper man fler låntagare...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp