Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen.nu

Han skrev samma sak till mig o att dom väntade på en tekniker som skulle komma om två timmar, hmm!!

Nystart, berätta vilka av lånebolagen har visat sig kriminella som du haft tvist med? Bra att veta så folk undviker dessa

Nystart avslöja inte något, speciellt till gäster på forumet man vet aldrig vem som ligger bakom.

Problem med swish? I två dygn? Fler som haft samma problem? Verkar märkligt... NÅGON som NÅGONSIN fått pengar från detta företag?

Ja, problem med swish låter extremt märkligt... och spec att dom får problem "DIREKT" dom öppnar... och ingen har fått pengar... detta känns inte bra alls! Börjar kännas falskt... dom borde börja betala ut omgående för att man ska tro på det... fan också!!

Ja, problem med swish låter extremt märkligt... och spec att dom får problem "DIREKT" dom öppnar... och ingen har fått pengar... detta känns inte bra alls! Börjar kännas falskt... dom borde börja betala ut omgående för att man ska tro på det... fan också!!
Problem med swisch?? Ska komma en tekniker?
Seriöst? Haha!
Varför ska de komma ut En tekniker? De får väl ringa sin bank?

Senast ändrad:
Nystart avslöja inte något, speciellt till gäster på forumet man vet aldrig vem som ligger bakom.
Det är jag som ville veta om dessa som visat sig vara kriminella orkade bara inte logga in, om du vill så kan du pma mig om dessa vill gärna veta så man inte råkar ut för mer problem än man redan är i. Har sj lånat från sånt folk förr så vet hur det kan bli

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp